Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Forstår jo at dette betyr å onanere seg selv mens dere har sex. Skulle gjerne gjordt det for å oppnå orgasme under et samleie, men føler det blir feil. Og hva vil typen tenke hvis jeg plutselig gjør det? Synes det er litt flaut jeg...
Sarabi Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor blir det feil? Det er kanskje litt rart de første gangene, men mannfolk pleier å tenne på at ei jente tar på seg selv. Du kan jo også fortelle han at du ønsker orgasme under samleie, og si at det kan ordnes med at du gjør det selv
Bitte Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Har enda ikke møtt en mann som ikke tenner på det! Begynn forsiktig,og se om du får noen reaksjon. Men er selv ansvarlig for egen orgasme,mener nå jeg.
kjellebassen Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Få mannen/kjæresten din til å hjelpe deg, det vil han sikkert. Har selv en samboer som kan ha vanskelig for å få orgasme under selve samleiet men vanligvis "stepper jeg inn" og hjelper henne med å få et par stykker (Senest i går kveld ) før jeg føler at vi er ferdige. Det hender ofte at jeg gir henne orgasme FØR samleie også ved hjelp av diverse selvutforskede metoder .......... Har akdri hørt om en mann som ikke elsker å gi damene orgasme...det gir en psykologisk tilfredstillelse for mannen også.....
*Lene* Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Tror ikke kjæresten din blir fornærmet for det :-) Han syns sikkert det er veldig opphissende! DO IT :-)
Gjest Yoni Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Jeg føler også at det blir "feil" å gjøre det selv. Jeg ser på det som hans oppgave å tilfredsstille meg. Min oppgave er å tilfredsstille ham. Uansett så synes partneren din helt sikkert at det er fint at du driver med litt selvhjelp
nyibyen Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Mitt problem er at jeg ikke synes det hjelper noe særlig, det er vanskelig å få orgasme til og med da! En ting er å gjøre det alene, men når man samtidig har samleie og noe inni seg og masse skjer så er det vanskelig (les: umulig) å få det til. Bedre at mannen hjelper til litt FØR samleiet (så man ikke trenger å konsentrere seg om andre ting enn sin egen orgasme). Men nå har jeg aldri møtt en mann som ikke tenker på seg selv først, og sovner 10 sek. etterpå. nesten så jeg vurderer en Latino-lover, hvis ryktet om dem som elskere stemmer... :-?
Champagne Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Uff, da har du vært uheldig med dine elskere. Mine 4 har alle brydd seg om meg, den siste brydde seg t.o.m. så mye om meg at han glemte seg selv helt. Ofte han ikke kom i det hele tatt når vi hadde sex. Det synes jeg var teit.
Gjest Odense Skrevet 29. juli 2004 #9 Skrevet 29. juli 2004 Uff' date=' da har du vært uheldig med dine elskere. Mine 4 har alle brydd seg om meg, den siste brydde seg t.o.m. så mye om meg at han glemte seg selv helt. Ofte han ikke kom i det hele tatt når vi hadde sex. Det synes jeg var teit.[/quote'] :o Glemte han seg selv?? Du har vell ikke tlf. nr til han????
Champagne Skrevet 29. juli 2004 #10 Skrevet 29. juli 2004 Jo det har jeg og deler ikke med noen!! Men jeg føler meg jo ikke særlig flink når det ikke går for gutten. Det er på en måte selvfølge det.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #11 Skrevet 1. august 2004 Vet hva du mener, Champagne!!! Jeg er der nå, begynner å lure på om han ikke tenner på meg.. (Joda, det gjør han, men det er litt "omvendt" at det er HAN som må hjelpe seg selv!!) Jeg pleier ikke å hjelpe meg selv, har ikke behov for det, men når jeg får den i "feil hull", hjelper jeg til litt, for der er ikke G-punkt...
Gjest Toer'n Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 når jeg får den i "feil hull"' date=' hjelper jeg til litt, for der er ikke G-punkt...[/quote'] "Oj, der tror jeg jammen den smatt inn i feil hull jenta mi..."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå