Gå til innhold

Trenger ny shampo. Noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny Shampo da jeg ikke helt finner en jeg er fornøyd med. Kjøpte en fra Iherb, men det var noe av det verste jeg har prøvd! Eneste den gjorde var å gjøre håret mitt tørt og flokete. Dårlige greier. Den ha en grei pris (helst ikke 200) og ikke teste på dyr. Viktig!

Har The Body Shop noen gode? :)

Anonymous poster hash: 78426...793
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops litt skrivefeil over. Det gikk litt fort i svingene her. Jeg har en uvane å ikke lese før jeg poster :fnise:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Personlig liker jeg shampooene fra frisøren best. Favoritten er Sebastian Penetrait med kur i samme serie. Den er litt dyr, men veldig drøy. Aner dog ikke om den er testet på dyr

Skrevet

Hva slags hår har du da? Body shop sine er for tunge for mitt hår. Jeg sverger til KMS for farget hår (shampo) og balsam til krøllete hår. Flere mnd etter jeg farger håret får jeg skryt for den fine fargen og glansen. :) Jeg har fint, krøllete hår.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Pureology har mange gode shampoer og tester ikke på dyr. Anbefales på det varmeste! Fås relativt billig hos feelunique og hqhair. Mulig blivakker også har.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Personlig liker jeg shampooene fra frisøren best. Favoritten er Sebastian Penetrait med kur i samme serie. Den er litt dyr, men veldig drøy. Aner dog ikke om den er testet på dyr

Sebastian tester på dyr. Sjekket det nå i tilfelle du var interessert siden du ikke visste om de gjør det eller ikke.

Skrevet

Kva type hår har du TS?

Er veldig glad i Kevin Murphy for blondt hår.

Skrevet

Syns Loreal prof og Matrix er bra. Goldwell økosjampo og.

Skrevet

Jeg liker purelology, Joico og Redken. Førstenevnte tester ikke på dyr i allefall.

Anonymous poster hash: b5e7e...eb0
Skrevet

Pureology Hydrate-serien er min favoritt! :hjerte:

Skrevet

Jeg bruker zenz sine.

Anonymous poster hash: ae429...de3
Skrevet

Jeg har forelsket meg helt i Pureology, har hittils prøvd Pureology Precious oil

og Pureology strenght cure serien. Og de er begge fantastiske. Det er faktisk

første gangen jeg virkelig merker forskjell etter bruk av shampo, og bruker jo

da selvfølgelig balsam i samme type. Begge disse to seriene i dette merket gjør

håret mitt merkbart mykere. Vil si at Precious oil virkelig er en fuktbombe for de

som har ekstremt tørt hår, mens Strenght cure skal virke oppbyggende.

De har flere serier i dette merket også, men de har jeg hittils ikke forsøkt.

Hvis du passer på når det er tilbud er ikke disse så fryktelig dyre.

Ser nå at Pureology Strenght Cure Shampo`en er på tilbud hos Blush.no til kr 131,- faktisk :)

Skrevet

Jeg bruker en hundesjampo og har aldri vært mer fornøyd! Håret mitt er skinnende, mykt og ikke så tørt som det vanligvis blir :)f2a59f127f46447c689c28ccd9727d45-image.j

Anonymous poster hash: f6145...cf2
Skrevet

Jeg liker også pureology. Har testet hydrate-serien, den er jeg veldig glad, eneste minuset er at den lukter peppermynteaktig (yuk). Har også testet smooth down, den ga litt for mye pleie for mitt hår, så ble seende litt fett ut. Ellers liker jeg kerastase nutrive serien :)

Skrevet

Jeg liker også pureology. Har testet hydrate-serien, den er jeg veldig glad, eneste minuset er at den lukter peppermynteaktig (yuk). Har også testet smooth down, den ga litt for mye pleie for mitt hår, så ble seende litt fett ut. Ellers liker jeg kerastase nutrive serien :)

Da vil jeg anbefale deg å teste ut Pureology sin Precious oil serie, den lukter helt fantastisk

syns jeg. Og både Hydrate og Precious oil har som formål å gi håret fukt, mens precious oil

også gir fantastisk glans, og håret blir suuuper mykt.

Strenght Cure lukter heller ikke verst men denne er da for de som trenger proteiner, f.eks har

bleket håret sitt, ekstremt slitt hår osv.

Hadde noen av de luktet peppermynte hadde jeg kuttet bruken tvert, hater den lukten av en

eller annen grunn :)

Skrevet

Jeg bruker en hundesjampo og har aldri vært mer fornøyd! Håret mitt er skinnende, mykt og ikke så tørt som det vanligvis blir :)f2a59f127f46447c689c28ccd9727d45-image.j

Anonymous poster hash: f6145...cf2

Hundeshampo? :sjokkert:

Anonymous poster hash: d33d5...67a

Gjest Badabing
Skrevet

Paul Mitchell! De er cruelty free (altså strengere kriterier ift dyretesting), og de har veldig gode produkter. Selges hos noen frisører og på nett. Har du typisk nordisk hår, anbefaler jeg The Detangler-balsamen.
Et annet merke jeg er veldig fornøyd med er The Balm. Kjøpte på coverbrands sist jeg kjøpte det.

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å teste ut Pureology sin Precious oil serie, den lukter helt fantastisk

syns jeg. Og både Hydrate og Precious oil har som formål å gi håret fukt, mens precious oil

også gir fantastisk glans, og håret blir suuuper mykt.

Strenght Cure lukter heller ikke verst men denne er da for de som trenger proteiner, f.eks har

bleket håret sitt, ekstremt slitt hår osv.

Hadde noen av de luktet peppermynte hadde jeg kuttet bruken tvert, hater den lukten av en

eller annen grunn :)

Jeg synes Precious Oil-sjampoen lukter...ekstremt sterkt! :lol: Det er ikke sånn ''ææææsj'', men mer ''ugh, har du oversprayet med parfyme?''. Nå skal det jo sies at jeg er veldig kresen på lukter, og takler ingenting som er sterkt eller stikkende.

Når det er sagt, er jeg helt enig med deg! Precious Oil er helt fantastisk, og anbefales på det varmeste. Jeg liker dog Hydrate hakket bedre, så nå bruker eldstejenta opp Precious Oil, og håret hennes blir supermykt og skinnende, uten å floke seg. :jepp:

Skrevet

Blush.no har 40% på redken nå

Redken tester Vel på dyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...