AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Hei! Jeg bor utenlands, og her er det ikke noe særlig utvalg av kattemat utenom supermarkedmaten. Jeg kjøper beste kvalitet (som er i få tak i på butikken...., jeg ser etter maten med mest proteiner og minst salt), men jeg er usikker på hvor bra denne maten er for pus. Kattedamen min er et skikkelig matvrak, og nå begynner hun å bli litt for stor rundt magen. Jeg har søkt litt rundt på nettet etter oppskrifter på kalorifattig, hjemmelaget rawfood, men roter meg bare bort i oppskrifter med "umulige" ingredienser. (eksempel: olje fra vill-laks....yes, det er jo utrolig lett å få tak i ) Noen som har noen tips til god, hjemmelaget mat til kattedamen? Mat som smaker godt, og som ikke er for fetende? Kattedama er utekatt, men liker ikke å bevege seg så mye. Hun er heller ikke så veldig leken. Så det er vanskelig å få henne "mosjonert". Derfor må jeg altså stramme inn på kaloriene. Anonymous poster hash: 78af9...2d2
Minya Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Fisk er godt, og ikke spesielt fetende. Kokt sei er en vinner her i huset, og den er relativt kalorifattig. Men ikke fullfór med den, da det kan føre til mangelsykdommer.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Fisk er godt, og ikke spesielt fetende. Kokt sei er en vinner her i huset, og den er relativt kalorifattig. Men ikke fullfór med den, da det kan føre til mangelsykdommer. Takk! Kattedamen her elsker kokt torsk. Men jeg mener jeg har sett på internet (for noen år siden) oppskrifter og filmer med oppskrifter som var en miks av hele reker, fisk, egg, eggeskall, kjøttdeig? Jeg er ute etter noe som gir henne alt hun trenger av smak og næring, men som er beregnet på late, steriliserte kattedamer..... Anonymous poster hash: 78af9...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå