Gå til innhold

Kjøpte tom foundationflaske

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara
Skrevet

Hei!

I forrige uke kjøpte jeg en foundation og da jeg skulle påføre den i dag, var det nesten ingenting oppi den. Den kostet nesten 800 kroner, så jeg føler jeg ikke bare kan kaste den, uten å klage. Jeg påførte i hvert fall noe av det som var i den og den var i tillegg for mørk for meg, så jeg vil da egentlig ikke ha en ny. Har jeg rett på å klage og blir det for dumt å spørre om å få et annet produkt i stedet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Det synes jeg godt du kan prøve deg på. Si at du ikke har lyst til å risikere å oppleve det samme igjen?

Gjest miss_sara
Skrevet

Hva slags foundation var det der da?

Shiseido

Skrevet (endret)

Shiseido

Den som kom ut nu i høst? Den er altså da for moden hud.

Endret av Gjest
Skrevet

Er flasken farget? eller gjennomsiktig? Bare lurer, tenker meg at man ville ha sett det ellers om den var tom..

Anonymous poster hash: 3bdaa...d78
Gjest miss_sara
Skrevet

Den som kom ut nu i høst? Den er altså da for moden hud.

Jeg vet ikke når den kom ut, men den heter: future salution.

Gjest miss_sara
Skrevet

Er flasken farget? eller gjennomsiktig? Bare lurer, tenker meg at man ville ha sett det ellers om den var tom..

Anonymous poster hash: 3bdaa...d78

Jeg kunne umulig ha sett det, fordi den lå i en eske.

Skrevet

Det kan være produksjonsfeil, så hadde jeg vært deg så hadde jeg gått tilbake å hørt med dem hva de kan gjøre :)

Skrevet

Har du tatt vare på kvitteringen? 800 kr er mye penger for en foundation og da er det på sin plass at du får en ny!

Gjest miss_sara
Skrevet

Har du tatt vare på kvitteringen? 800 kr er mye penger for en foundation og da er det på sin plass at du får en ny!

Ja, den har jeg enda :) Tror du det da er mulig at jeg kan si at jeg vil ha et annet produkt i stedet?

Skrevet
miss_sara, on 15 Dec 2014 - 21:34, said:

Ja, den har jeg enda :) Tror du det da er mulig at jeg kan si at jeg vil ha et annet produkt i stedet?

Du kan helt sikkert få bytte den i et annet produkt. Men hvis det bare var fargen som var feil kan du jo bare be om å få den i en annen farge?

Anonymous poster hash: eda17...139

Skrevet

Ja :)

Gå tilbake og be om å få en ny, det her må de uansett få vite om pga det har blitt gjort en produksjonsfeil.

Gjest miss_sara
Skrevet

Du kan helt sikkert få bytte den i et annet produkt. Men hvis det bare var fargen som var feil kan du jo bare be om å få den i en annen farge?

Ja, men vil ikke det virke rart om jeg sier at fargen var feil? At den er tom også har jeg brukt den i tillegg...

Gjest miss_sara
Skrevet

Gå tilbake og be om å få en ny, det her må de uansett få vite om pga det har blitt gjort en produksjonsfeil.

Ja, tror jeg skal få gjort det i morgen. Men har du prøvd ut denne, siden det virket som du visste litt om den? :)

Skrevet

Ja, tror jeg skal få gjort det i morgen. Men har du prøvd ut denne, siden det virket som du visste litt om den? :)

Jeg har ikke brukt den personlig, men prøvd den ut med stor suksess på min 70-årige mor og som også legger sminke hver dag, mamma har ikke funnet en dekkrem hun er fornøyd med siden Chanel bestemte seg for at ProLumiere foundation skulle gå ut av produksjon (april 2011), så hun har vært litt var på nye kjøp de to siste årene siden hennes eldre dame hud eter foundation omtrent, det er mang en flaske hun bare har vært nødt til å kaste/gi bort, og det slev etter at ekspeditøren/hudpleieren har sagt at den foundation kan legges på eldre hud også. Den der foundation er beregnet på hud som er 45+ år, men det er ikke det samme som at yngre folk ikke kan bruke den, man skal bare ha i bakhodet at den er ikke bare en foundation, den har også endel aktive egenskaper som hudpleie, som yngre hud ikke trenger enda.

Skrevet
miss_sara, on 15 Dec 2014 - 21:41, said:

Ja, men vil ikke det virke rart om jeg sier at fargen var feil? At den er tom også har jeg brukt den i tillegg...

Nei, det er bare til å si at du oppdaget at fargen var feil da du skulle prøve den hjemme, og de må jo bytte den uansett når du ha kjøpt en flaske som er tom.

Ang at det er en foundation beregnet på moden hud; det er aldri for tidlig å begynne med anti-aging hudpleie.

Skrevet

800 kr for en foundation? Det var fryktelig dyrt.

Anonymous poster hash: 5d8fa...86c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...