AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Har kjøpt en liten kurv med noe godt til de ansatte i barnehagen til snuppa. Tenkte legge ved et julekort... leter etter et dikt/vers som passer å skrive inni det...noen som har noe tips? Anonymous poster hash: 47374...4fa
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Snakk om å slikke dem i rævaAnonymous poster hash: 6141d...e7b 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ikke skriv det forrestenAnonymous poster hash: 6141d...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Anonymous poster hash: 82b9f...2b7 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Er jo hyggelig å vise at man setter pris på jobben de gjør med barnet ditt da Anonymous poster hash: 47374...4fa 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Er jo hyggelig å vise at man setter pris på jobben de gjør med barnet ditt da Anonymous poster hash: 47374...4fa Det er kleint og smiskete... Anonymous poster hash: 9956b...bc6 1
Filippa90 Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Jeg jobber i barnehage, og vi synes absolutt det er veldig hyggelig å få noe sånt, men forventer det ikke
Lillemini Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Det er kleint og smiskete...Anonymous poster hash: 9956b...bc6 Smiskete? Kunne til nød ha skjønt at du mente det var smisking om dette var snakk om å gi gaver til en lærer på skolen, men i barnehagen? På hvilken måte smisker man da? Hva mener du liksom det er man skulle ønske å oppnå? Det er jo ikke akkurat som at barnet får karakterer eller en attest ved endt barnehage. 😜 Nå finnes det faktisk mennesker som bare ønsker å være hyggelige uten andre baktanker, selv om dette tydeligvis er et ukjent konsept for deg. Jeg kommer til å gi en hilsen til de voksne på lilles avdeling, fordi de er noen fantastiske mennesker som datteren min setter uendelig stor pris på. Og det ligger ikke noe annet bak enn at jeg syns det er fint å gi en oppmerksomhet til de som fortjener det. TS: hva kjøpte du til dem? Jeg vet bare at jeg har lyst til å gi dem en liten hilsen, men vet ikke helt hva. Tenkte kanskje noe god te, sjokolade og kanskje en god håndkrem som kan stå på avdelingen. Eller er det kjedelig? Endret 15. desember 2014 av Lillemini 2
melatonin Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Synes ikke at dette er mer kleint enn at vi får gaver, blomster og konfekt av pårørende til våre pasienter. Viser bare at man setter pris på de ansatte som gir omsorg for barna, tror det er en ganske krevende jobb å jobbe i en barnehage så bare godt å bli satt pris på.
Schadenfreude Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er superfornøyd med barnehagen vår. Benytter derfor anledningen til å fortelle dem konkret hva jeg syns de er flinke til. Skriver et hyggelig julekort og gir en konfekteske. Den innsatsen de gjør setter jeg enorm pris på. Er det ikke hyggelig å fortelle dem? Jeg vet selv at jeg setter pris på gode tilbakemeldinger på jobben min. Jeg oppfatter det ikke som smisk (det er ingen fordeler som kan oppnås), bare som en oppriktig tilbakemelding. De er tross alt en stor del av ungen min sin trivsel. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Tenkte kanskje noe god te, sjokolade og kanskje en god håndkrem som kan stå på avdelingen. Høres veldig bra ut! Mild håndkrem som er god for hud som utsettes for vekslende varme, og masse håndvask. Anonymous poster hash: 06acd...d90 4
Lillemini Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er superfornøyd med barnehagen vår. Benytter derfor anledningen til å fortelle dem konkret hva jeg syns de er flinke til. Skriver et hyggelig julekort og gir en konfekteske. Den innsatsen de gjør setter jeg enorm pris på. Er det ikke hyggelig å fortelle dem? Jeg vet selv at jeg setter pris på gode tilbakemeldinger på jobben min. Jeg oppfatter det ikke som smisk (det er ingen fordeler som kan oppnås), bare som en oppriktig tilbakemelding. De er tross alt en stor del av ungen min sin trivsel. Helt enig. Dette er mennesker som tar vare på det kjæreste vi har 5 dager i uken, det skulle bare mangle at de får en liten oppmerksomhet om vi er fornøyde med den jobben de gjør. Om det så bare er et hyggelig kort! 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 Vi gir også julegave til de ansatte i barnehagen. Vi gir en liten konfekteske + et kort med en personlig hilsen til hver av de fem ansatte på min sønns avdeling. Vi er ekstremt fornøyde med barnehagen, alle de voksne på avdelingen gjør virkelig alt de kan for at alle barna skal ha det fint i barnehagen. Jeg synes absolutt at de fortjener en liten påskjønnelse, og et kort som forteller dem hvor god jobb vi synes de gjør.Anonymous poster hash: 221d8...110 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå