enhna Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Noen her som har gått på MI grafisk design? Eller en annen plass for den saks skyld? Noen som jobber som grafisk designer? Vil gjerne vite litt mer om det! Hvordan hverdagen til en grafisk designer er, muligheter og lignende!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Jeg har studert grafisk design på MI. Vil ikke anbefale det, aldri i verden. Skolen er et rot uten like. Undervisningen er grei nok, men systemet er så uproffesjonelt at det ikke går an! Jeg ville aldri ha brukt så mye penger på MI hvis jeg kunne valgt om igjen. Jeg vil anbefale deg å gå på en skikkelig skole som er vel ansett i arbeidslivet. Jeg jobber nå som grafisk designer og trives veldig godt som det. Jeg tok annen utdannelse etter MI, så jeg har mer i tillegg. Tror ikke man kommer langt med bare MI. Hverdagen er veldig hektisk. Man er nødt til å jobbe effektivt og nøyaktig. Det er veldig varierende og jeg trives veldig godt!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Westerdals reklameskole er jo anerkjent. Jeg ville prøvd å komme inn der. Ellers tror jeg kunsthøyskolen i Bergen har noe som heter visuell kommunikasjon. Detter er nok de to beste på dette studiet. Du må ha lykke til med hva du måtte velge
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 MI har dårlig rykte, også i utlandet. Det er mange skoler for grafisk design i utlandet, mange med mye bedre rykter enn du finner her til lands. Sjekk med ANSA for liste over aktuelle steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå