Gå til innhold

Fjell og markatreff/turer for single !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva folk her inne tenker om det . Jeg elsker å være ute i naturen, oppdage og få brukt fysikken :) Koser meg utrolig hver gang jeg kan dra på tur , med sekk ,telt eller hytte . Har aldri prøvd singelturene til turistforeningen eller liknende , men hører at det kan være veldig koselig og spennende måte å kanskje treffe en person med liknende interesser.

Iskalde netter under stjernehimmel, vedfyring i lun hytte , toppturer , markaturer , deilig å være ute :)

Noen som har erfaringer å dele omkring dette med singelturer?

Skrevet

Man får i alle fall luket bort de som skriver "liker turer i skog og mark" men som ikke mener det :-)

Anonymous poster hash: 8ca35...68b

• Liker 3
Skrevet

Jeg var med på en slik singeltur i regi av DNT. Endte opp i badstu med 2 andre jenter. Aldri mer.

Anonymous poster hash: ac7db...19b
Gjest Seajewel
Skrevet

Hadde vært kjekt å blitt med på. Arrangeres slike turer?

Skrevet

Jeg var med på en slik singeltur i regi av DNT. Endte opp i badstu med 2 andre jenter. Aldri mer.

Anonymous poster hash: ac7db...19b

Var det noe problem å få med seg noen gutter inn i badstua? :laugh:

Anonymous poster hash: 958c7...5b8

Skrevet

Av alle datingsaker rundt omkring, så høres det ut som noe av det bedre. Bare så synd det er årevis siden jeg drev med friluftsliv.

Skrevet

Jeg skulle mer en gjerne vært med på noe slikt. Savner så veldig fjellet. Men ingen venninner vil, og nå som jeg er singel, så har jeg ingen mann å dra med meg ut på fjellet heller.

Så om noen har konkrete tips, så kom med de. Jeg er ikke medlem av DNT men bør vel kanskje melde meg inn, og skaffe meg en grønn lue :P

Anonymous poster hash: 18cb8...a1a
Skrevet

Grei konsept. Men ser det er bare stort set damer som har registrert seg

Anonymous poster hash: 3cc75...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...