AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Jeg lurer på hvor ofte det er vanlig å teste seg. Selv tester jeg meg etter hver ny partner, en eller to ganger i året. Anonymous poster hash: 010c1...ab7 Anonymous poster hash: 010c1...ab7
Prestekragen Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Jeg sjekker meg om jeg ikke har brukt kondom. Det skjer sjelden, men. Som hovedregel etter hver partner ja, håper de fleste gjør det.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Burde vell egentlig gjøre det snart eller etter hver partner. Men er vell 7 måneder eller 8 siden og har hatt 10 partnere siden den tid Anonymous poster hash: bc19b...0db
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 For 2 uker siden. Hatt 3 partnere siden i fjor da jeg testet meg før det igjen. Anonymous poster hash: 7a2e9...167
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Testet meg når jeg fikk kjæreste for 1,5 år siden. I løpet av 5 mnd som singel har jeg hatt sex med 2 stk. Nå har jeg møtt en som jeg dater og tok en test før helg og venter med sex før jeg vet at jeg ikke har klamydia! Jeg er en dame:)Anonymous poster hash: 31811...6d9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Testet meg sist for et halvår siden. En ny partner etter det, dog bruker kondom hver gang. Har legetime for ny, full sjekk om fire dager. Har en privat lege som kaller meg inn for sjekk ang. prevensjon jevnlig og mens jeg er der sjekker jeg celleforandringer (har tatt HPV vaksine, men skader ikke) og klamydia osv. Anonymous poster hash: 6b28a...231
Hulderen Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Ja, når var det tro? Jeg tipper at det er ca 15 år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Håper dere gir nye partnere beskjed om at dere muligens har både det ene og det andre dere som ligger rundt. Anonymous poster hash: 18efa...6b9
Chizue Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Hmm... Jeg sist gang jeg sjekket så var det i Juni.. Men da visste jeg også at jeg umulig kunne ha noe, da jeg hadde sjekket ett par måneder før det. Og hadde ikke hatt noen partner i mellomtiden, men legen mente at siden jeg hadde økt utflod + svie og andre symptomer på at det kunne være Klamydia så var det bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. Vel. Det viste seg å være sopp + en kraftig UVI Ubehagelig var det nå uansett
Tibbie Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har bare gjort det en gang i livet mitt (er 23 år), og det gjorde jeg ved en gynekologisk undersøkelse (var der for noe annet). Har inntrykk av at det er mer vanlig blant guttene? Eksen min sa at han og alle kompisene tester seg minst to ganger i året. Han ble veldig overrasket over at jeg aldri hadde gjort det Ingen av mine venninner har testet seg før, bortsett fra en av dem som måtte det da hun var i militæret. Synes det virker så tungvint å teste seg? Vet veldig lite om hvordan det fungerer. MÅ man til gynekolog for å få deg gjort, eller finnes det hjemmetester?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Skummelt. Anonymous poster hash: 18efa...6b9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 Aldri gjort det. Anonymous poster hash: 303b2...b71
Sylvari Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 Etter hver partner. Og er vel 3 uker siden jeg tok siste testen.
Chizue Skrevet 15. desember 2014 #14 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har bare gjort det en gang i livet mitt (er 23 år), og det gjorde jeg ved en gynekologisk undersøkelse (var der for noe annet). Har inntrykk av at det er mer vanlig blant guttene? Eksen min sa at han og alle kompisene tester seg minst to ganger i året. Han ble veldig overrasket over at jeg aldri hadde gjort det Ingen av mine venninner har testet seg før, bortsett fra en av dem som måtte det da hun var i militæret. Synes det virker så tungvint å teste seg? Vet veldig lite om hvordan det fungerer. MÅ man til gynekolog for å få deg gjort, eller finnes det hjemmetester? Gonore og klamydia testes oftest ved en urinprøve. Du kan be om en time hos fastlege og ta prøven der, eller få urinprøveglass på apoteket og levere den hos fastlegen. Ellers kan du dra til gynekologen og ta prøvene der Eller.. om du bor i/nært Bergen: http://www.helse-bergen.no/no/OmOss/Avdelinger/hudavdelinga/poliklinikk-for-seksuelt-overforte-infeksjoner/Sider/heimetesting-for-klamydia.aspx 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #15 Skrevet 15. desember 2014 I dag Anonymous poster hash: 5a652...706 1
Gjest Nikee Skrevet 15. desember 2014 #16 Skrevet 15. desember 2014 Håper dere gir nye partnere beskjed om at dere muligens har både det ene og det andre dere som ligger rundt. Anonymous poster hash: 18efa...6b9 Ærlig talt, ligger rundt Jeg sjekker meg som regel etter hver partner, nå venter jeg på legetime hos gynekolog skal få sjekket for celleforandringer så tar alt i samme slengen
CMHuser Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 Sjekket meg sist etter ett overgrep, det var høsten 2012 Etter det har jeg bare hatt en partner, og han har jeg fortsatt
Cowboy Lotte Skrevet 15. desember 2014 #18 Skrevet 15. desember 2014 Jeg slet mye med Gonore en stund. Var dog så kåt at jeg ikke klarte holde meg, glemte til og med kondom. Men angrer på at jeg ikke sa ifra til mine sexpartnere, var litt dårlig gjort av meg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #19 Skrevet 15. desember 2014 Jeg slet mye med Gonore en stund. Var dog så kåt at jeg ikke klarte holde meg, glemte til og med kondom. Men angrer på at jeg ikke sa ifra til mine sexpartnere, var litt dårlig gjort av meg. Litt? Du vet det er straffbart å ikke opplyse om slike ting? Anonymous poster hash: dd0f6...4af 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #20 Skrevet 15. desember 2014 Håper dere gir nye partnere beskjed om at dere muligens har både det ene og det andre dere som ligger rundt. Anonymous poster hash: 18efa...6b9 Nei, det gidder jeg ikke. Bare kleint. gode greier at jentene får litt vett i hodet av å knulle uten kondom Anonymous poster hash: bc19b...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå