AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Møtte en flott fyr i helgen, han var ute med noen kompiser og han kjørte, så han var edru. Jeg, derimot, var omtrent så full som man får det.. Gjengen min hang med han og vennene hans men så forsvant de andre jentene, så jeg ble bare med dem hjem og sov på sofaen hos ham sammen med han mens de andre guttene sov på soverommene. Han passet på at jeg hadde vann og at jeg var varm og spilte til og med gitar for meg, og vi pratet masse (eller, han pratet, jeg snøvlet frem "filosofiske" spørsmål i et forsøk på å virke edru) og etterhvert som jeg fikk kommet meg litt til hektene hadde vi ganske god kjemi. Jeg stakk veldig tidlig dagen etterpå, var bare en annen fyr der som var våken, siden venninna mi hadde etterlyst meg på facebook og fått halve bydga til å gå av hengslene lol.. Men han fant meg visst på facebook, spurte om jeg kom meg trygt hjem, og jeg takket for at han tok vare på meg. Han er dritfin og han har litt mellom øra, fy faen jeg har lyst på ham, om ikke noe mer! Ut fra det jeg skriver, har jeg noen sjangs, tror dere? Eller ødelagte jeg alt ved å være skitings? Anonymous poster hash: 81867...f48
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Han oppsøkte deg jo på facebook etterpå, så tydeligvis ikke. Og alle kan jo bli fulle iblant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå