Gjest TomKrus Skrevet 1. august 2004 #61 Skrevet 1. august 2004 Ja, har merket en drastisk økning i antall kvinner som tar med målebåndet sitt i veska med ut på byen for å mål godsakan. Er ikke sikkert mennen vil like det, men treff æ på en inkassomann vil æ måle'n! :oops: Så æ e sikra ei viss kvalitet. Klarer du ikke å se at den er stor altså. Liten erfaring?
Gjest Elendige.. Skrevet 1. august 2004 #62 Skrevet 1. august 2004 Ja, dem e elendige....kan æ skrive under på- har prøvd fleire frå Lindorff...
Gjest Snytt kvinna Skrevet 1. august 2004 #63 Skrevet 1. august 2004 Æ e ei snytt kvinna på 38 år...snytt for spennende sex! Har vert i lag med ein kar som jobbe med tellefon-inkasso i over 5 år no og må berre melde pass. Han e elendig i senga og det går mot slutten for oss no.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. august 2004 #65 Skrevet 2. august 2004 Kvalitetssikring er bra det, bare ikke glem stikkprøvene!
Gjest anonym 1 Skrevet 2. august 2004 #66 Skrevet 2. august 2004 Har dårlig erfaring med lagerfunksjonærer jeg da. Jeg er enslig, noen som kan anbefale meg en man av et slag?
Amarone Skrevet 3. august 2004 #68 Skrevet 3. august 2004 Ja.. eller en blokkføyte-spiller Trompetister har naturligvis størst tungefleksibilitet... Og den Hamardialekten var ganske rar, ja - men finnes det virkelig noe sånt som en hamarsing-wannabe?
Gjest Hvorfor ikke Skrevet 7. august 2004 #69 Skrevet 7. august 2004 Det kan jo være noe sant i det? Menn som jobber med inkasso er vel kjent for å være svært selvgode...og da kan det hende de har komplekser for lite utstyr og dårlige prestasjoner?
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #70 Skrevet 12. august 2004 Da er det mye bedre med de mannfolka i meieribransjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå