Gjest Hamar-jinta Skrevet 28. juli 2004 #1 Del Skrevet 28. juli 2004 Mi erfaring e att dei mennan som jobbe med inkasso e elendige elskera. Har vert i lag med fleire av dem både i Oslo og andre steda..Ka e det med dem? E det sånn at jobbe du i Lindorff elle KrediNor, så e du automatisk en mindre god elsker? Æ bynne seriøst å lure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #2 Del Skrevet 28. juli 2004 dette har vært nevnt tidligere, også - og konklusjonen har vel vært at menn i inkassobransjen lider av yrkesnevrosen "manglende innskudd" også når det kommer til seksuallivets utfordringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 28. juli 2004 #3 Del Skrevet 28. juli 2004 Og aksjemeglere, fy f de er barnslige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 #4 Del Skrevet 28. juli 2004 Og horer....de bare ligger der lissom... mvh Wayne Rooney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #5 Del Skrevet 28. juli 2004 Unnskyld at jeg ler asså..men for en håpløs diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 28. juli 2004 #6 Del Skrevet 28. juli 2004 en agurk diskusjon som seg bør og høre midt i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #7 Del Skrevet 28. juli 2004 Så rar dialekt de har fått på Hamar, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #8 Del Skrevet 28. juli 2004 E det sånn at jobbe du i Lindorff elle KrediNor, så e du automatisk en mindre god elsker? Det er sikkert et kriterium for å få jobben, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 28. juli 2004 #9 Del Skrevet 28. juli 2004 E det sånn at jobbe du i Lindorff elle KrediNor, så e du automatisk en mindre god elsker? Æ bynne seriøst å lure! Jeg kjenner ei som er sammen med en på Lindorff, jeg skal spørre henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #10 Del Skrevet 28. juli 2004 Unnskyld meg men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #11 Del Skrevet 28. juli 2004 Unnskyld meg men... Ja, du har valgt feil bransje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. juli 2004 #12 Del Skrevet 28. juli 2004 Selvfølgelig, kan vi ut i fra noen få menn, si at sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 28. juli 2004 #13 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer litt på hvordan en som jobber i et begravelsesbyrå er i senga.... Dødskjedelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 28. juli 2004 #14 Del Skrevet 28. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. juli 2004 #15 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer litt på hvordan en som jobber i et begravelsesbyrå er i senga.... Dødskjedelig? Sikkert Men jeg lurer på hvilket yrke som har de beste elskerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #16 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer litt på hvordan en som jobber i et begravelsesbyrå er i senga.... Dødskjedelig? Yes, mens fjellklatrere bruker timesvis til topps og lærere gjør det i 45 minuter...med pekestokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #17 Del Skrevet 28. juli 2004 Men jeg lurer på hvilket yrke som har de beste elskerne? kom dobbelt, nesten som en kreativ elsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 28. juli 2004 #18 Del Skrevet 28. juli 2004 Yes, mens fjellklatrere bruker timesvis til topps og lærere gjør det i 45 minuter...med pekestokk... Hva med en ambulansesjåfør da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 28. juli 2004 #19 Del Skrevet 28. juli 2004 For ikke å snakke om tannleger.. de er hølvant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 28. juli 2004 #20 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er sikkert et kriterium for å få jobben, ja. Glad jeg ikke er den som ansetter folk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå