Gå til innhold

Bonusmødre og felles barn med far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere bonusmødre som fikk barn med far, hvordan reagerte bonusbarna på graviditet og ny baby? Og fikk dere noen reaksjoner fra barnets/barnas mor? Fortell fortell :)

Anonymous poster hash: 2e3f1...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bonusmødre som fikk barn med far, hvordan reagerte bonusbarna på graviditet og ny baby? Og fikk dere noen reaksjoner fra barnets/barnas mor? Fortell fortell :)

Bonusbarna ble kjempeglade! Gledet seg! Moren til barna ble lei seg og syntes dette var sårt ifølge barnefaren.

Skrevet

Jeg fikk barn med en mann som hadde tre barn fra før. Barna synes i grunn det var fint, og moren deres gratulerte oss. Men så kom det frem i senere tid når de kranglet, at hun ikke likte det. Far hadde bare de andre barna i ferier, mens dette barnet på heltid, så det var alltid sjalusi når far la ut bilder av barnet på Facebook eller ting vi har gjort. Selv nå når vi ikke er sammen lenger, har vi like mye samvær, og hun er sjalu på at barnet får mer "ting" og opplevelser, som de tre andre (voksne) barna ikke får..

De var sammen i 11-12 år og det skiller 12 mellom yngste barnet deres og vårt barn, så jeg tenker at de fikk vel sitt når de også var små og bodde med faren sin på heltid.

Anonymous poster hash: 0c152...b5b

Skrevet

Bonusbarn ble kjempeglad. 10 år eldre enn baby, og en veldig flink storebror. Barnets mor likte det ikke. Men det er fordi hun fortsatt ikke har kommet over samboeren min, enda det har gått 6 år. Hun har heller ikke gått videre.

Skrevet

Ts over her forresten. Vil gjerne høre flere tilfeller.

Skrevet

Jeg fikk barn med en mann som hadde tre barn fra før. Barna synes i grunn det var fint, og moren deres gratulerte oss. Men så kom det frem i senere tid når de kranglet, at hun ikke likte det. Far hadde bare de andre barna i ferier, mens dette barnet på heltid, så det var alltid sjalusi når far la ut bilder av barnet på Facebook eller ting vi har gjort. Selv nå når vi ikke er sammen lenger, har vi like mye samvær, og hun er sjalu på at barnet får mer "ting" og opplevelser, som de tre andre (voksne) barna ikke får..

De var sammen i 11-12 år og det skiller 12 mellom yngste barnet deres og vårt barn, så jeg tenker at de fikk vel sitt når de også var små og bodde med faren sin på heltid.

Anonymous poster hash: 0c152...b5b

Enig med eksen til eksen din

Anonymous poster hash: 72b3b...b38

Skrevet (endret)

Storebror var 11 år da lillebror kom. Det var sjalusi under graviditeten, da storebror var vant til å ha far helt alene. Sjalusien gikk seg til rett etter minsten ble født og brødrene er veldig glad i hverandre.

Passer på å ikke gjøre forskjell når det gjelder opplevelser og kjøp av nye ting. Alle ferier vi reiser på (med eller uten far) blir alltid storebror invitert med på.

Jeg tror mor ble glad, hun strikket i hvert fall hentesett til gutten min :) i tillegg passer hun alltid på å ha med gave til lillebror ved bursdager/jul.

Endret av HenLu
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...