Mathias Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Sjekk denne artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163299 Forstår ikke poenget... Jeg har aldri klart å komme (uten å slite meg helt ut i hue og kropp..) med kondom... er det bare meg eller...?
Gjest Solskinn Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 da har du det som mange vil kalle ett luksusproblem... ;-) Kondom kan väre bra i noen situasjoner hvor man vil holde på mer en 2 min... Dette virket jo enda bedre!!!
Mathias Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2002 Det er jo ikke noe særlig å ikke klare å bli ferdig heller da.. Sliten, lei, brannsår og greier Nei, den jæ**a posen kan du ha for meg! Men lurer jo på om det er flere som har så store problemer med følsomheten med kondom på? - Må kanskj ikke det, når de lager en som skal gjøre deg ENDA mindre følsom... Da er det bedre å gi henne en vibrator hehe
Mathias Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2002 da har du det som mange vil kalle ett luksusproblem... ;-) Kondom kan väre bra i noen situasjoner hvor man vil holde på mer en 2 min... Dette virket jo enda bedre!!! 1: 2 minutter??? øøøø... Forstår problemet... Eller ikke da.... hehe 2: Skal ikke du jobbe litt, ikke vase rundt her??
Gjest Solskinn Skrevet 27. juni 2002 #5 Skrevet 27. juni 2002 Da tar jeg den jeg... Neida. Nå er jo ikke jeg gutt, så så direkte har jeg ikke fölt det på kroppen. Men fölsomheten blir nedsatt, er jeg blitt fortalt. Og man merker det jo, for det varer som regel mye lenger! For ever blir jo litt kjipt. Men det finnes skikkelig tynne donger også! Hilsen en som boikotter hormoner i sin egen kropp og derfor bruker MASSE kondomer!! (ps: 2min = höyt trykk :D )
Mathias Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2002 Jeg boikotter også hormoner i egen kropp, blir så mye skjegg og greier av dem... Nei, de er bare i veien..hehe Og når selv den tynneste gummien er mange meter for tykk, da er det lite metoder igjen liksom... Vel, nok om det!!! (angrer på at jeg ikke var anonym når jeg skrev dette ... hmf...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå