Gå til innhold

Får meg aldri type.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, jeg har bare tenkt endel i det siste..

..Og egentlig så har jeg kommet fram til at jeg ikke klarer å se for meg et liv der jeg har kjæreste. Når jeg prøver å "syne" inn i fremtiden så ser jeg bare for meg at jeg er alene, mens alle andre har familie.

Syntes egentlig det er fryktelig trist for jeg har så ufattelig lyst på kjæreste og føler jeg har mye å bidra med i et forhold. Jeg er absolutt ikke desperat og regnes vel for å være svært selvstendig og ikke klengete

Jeg kan selvsagt alltids gå ut og "skaffe" meg en type, men jeg er aldri interessert. De jeg vet at liker meg, og jeg vet at vi kunne fått det bra sammen de klarer jeg rett og slett ikke å få følelser for.

Det er som om jeg ikke har evne til å virkelig få følelser for noen og opprettholde følelsene over tid. De eneste jeg virkelig har utvilket følelser for har vært karer som av en eller annen grunn har vært utilgjengelige. Og da føles det egentlig ut som at jeg kun liker de fordi jeg ikke kan få de, og ikke på grunn av hvordan de er som person.

Føler rett og slett at den arenaen er helt håpløs. Og er litt rådvill på hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke lyst til å ende opp alene uten kjæreste og familie..

Noen som har noen ord å komme med?

Anonymous poster hash: 2774d...1a2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder`?

Anonymous poster hash: 6db34...538
Skrevet

Alder`?

Anonymous poster hash: 6db34...538

Jeg er 25 år. (TS)

Skrevet

Har du aldri vært sammen med noen før?

Om du har, hvor lenge siden er det?

Anonymous poster hash: 9525e...784
Skrevet

hvilke fyrer tenner du på da?

Anonymous poster hash: 819f9...6da
  • Liker 1
Skrevet

Hei, Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, jeg har bare tenkt endel i det siste..

..Og egentlig så har jeg kommet fram til at jeg ikke klarer å se for meg et liv der jeg har kjæreste. Når jeg prøver å "syne" inn i fremtiden så ser jeg bare for meg at jeg er alene, mens alle andre har familie.

Syntes egentlig det er fryktelig trist for jeg har så ufattelig lyst på kjæreste og føler jeg har mye å bidra med i et forhold. Jeg er absolutt ikke desperat og regnes vel for å være svært selvstendig og ikke klengete

Jeg kan selvsagt alltids gå ut og "skaffe" meg en type, men jeg er aldri interessert. De jeg vet at liker meg, og jeg vet at vi kunne fått det bra sammen de klarer jeg rett og slett ikke å få følelser for.

Det er som om jeg ikke har evne til å virkelig få følelser for noen og opprettholde følelsene over tid. De eneste jeg virkelig har utvilket følelser for har vært karer som av en eller annen grunn har vært utilgjengelige. Og da føles det egentlig ut som at jeg kun liker de fordi jeg ikke kan få de, og ikke på grunn av hvordan de er som person.

Føler rett og slett at den arenaen er helt håpløs. Og er litt rådvill på hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke lyst til å ende opp alene uten kjæreste og familie..

Noen som har noen ord å komme med?

Det jeg har merket personlig er at jeg kun så etter jenter i min egen komfort sone og de samme stedene vær gang. Men med en gang jeg sluttet å lete og gikk litt andre steder ble jeg kjent med helt andre personligheter og jenter.

Jeg prøvde å finne meg en der jeg ikke var vant til å lete og fant en jente jeg aldri hadde tenkt jeg skulle date og bli sammen med. Men jammen er ikke vi et par nå og de beste jenten jeg noengang har møtt.

Prøv å se litt etter de du ikke pleier å gå etter og ta ting steg for steg. Er enkelere å få følelser slik en å rushe ting.

Anonymous poster hash: edb21...781

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av gjest 321
Skrevet

hvilke fyrer tenner du på da?

Anonymous poster hash: 819f9...6da

Hvis du tenker på hvilke fyrer jeg går for. Så ender jeg vel som regel opp med å være nysgjerrig på de som er utilgjengelige, litt småfrekke, med et eget liv, som utfordrer meg på et eller annet vis, og som jeg kanskje ikke forstår meg helt på.

Skrevet

Det jeg har merket personlig er at jeg kun så etter jenter i min egen komfort sone og de samme stedene vær gang. Men med en gang jeg sluttet å lete og gikk litt andre steder ble jeg kjent med helt andre personligheter og jenter.

Jeg prøvde å finne meg en der jeg ikke var vant til å lete og fant en jente jeg aldri hadde tenkt jeg skulle date og bli sammen med. Men jammen er ikke vi et par nå og de beste jenten jeg noengang har møtt.

Prøv å se litt etter de du ikke pleier å gå etter og ta ting steg for steg. Er enkelere å få følelser slik en å rushe ting.

Anonymous poster hash: edb21...781

Hvor skal jeg gå da?

De jeg ikke pleier å gå etter er jeg som regel ikke tiltrukket av heller, så syntes det blir litt vanskelig.

Skrevet

Jo, det har jeg. Vært i forhold, men det er lenge siden. Sikkert i overkant av to år.

Skrevet

Hvis du tenker på hvilke fyrer jeg går for. Så ender jeg vel som regel opp med å være nysgjerrig på de som er utilgjengelige, litt småfrekke, med et eget liv, som utfordrer meg på et eller annet vis, og som jeg kanskje ikke forstår meg helt på.

Akkurat slik er jeg også. Jeg driver nå på med en som er veldig utilgjengelig, og som jeg kun møter i helgene. Ellers er jeg ikke interessert i de som vil ha meg.

Anonymous poster hash: 68aef...2e3

Skrevet

Jeg er akkurat likedan, ts. Forstår ikke hvordan jeg skal orke å gå gjennom hele livet alene.

Anonymous poster hash: a7283...4cf
  • Liker 1
Skrevet

Det er mange jenter som er sånn. De vil bare ha de som er utilgjengelige, og straks de utilgjengelige blir tilgjengelige så er de ikke spennende mer. Så lenge du har denne innstillingen så vil du ikke finne noen.

Anonymous poster hash: f7fde...e38
  • Liker 1
Skrevet

Om det er noe trøst så er du i hvert fall mindre håpløs enn meg:-)

Skrevet

Om det er noe trøst så er du i hvert fall mindre håpløs enn meg:-)

Hvis du er det, så syntes jeg det er kjipt å høre.

Føler jeg er i en situasjon jeg ikke har noe som helst kontroll over, eller kan gjøre noe med. Alt annet kan man fikse, hus kan alltids kjøpes, kropp kan alltids trenes, men det å få følelser for folk der det i tillegg er gjensidig er ikke noe man bare får..

Hvorfor føler du deg mer håpløs enn meg forresten?

(TS)

Skrevet

Det er mange jenter som er sånn. De vil bare ha de som er utilgjengelige, og straks de utilgjengelige blir tilgjengelige så er de ikke spennende mer. Så lenge du har denne innstillingen så vil du ikke finne noen.

Anonymous poster hash: f7fde...e38

Det er ikke en innstilling jeg har. Det er bare sånn følelsene mine fungerer.

Jeg har forsøkt å få følelser for personer jeg mener har vært bra for meg, og som har vært interessert i forhold med meg, men jeg kan dessverre ikke kontrollere det.

Hvordan mener du jeg skulle endret på dette da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er akkurat likedan, ts. Forstår ikke hvordan jeg skal orke å gå gjennom hele livet alene.

Anonymous poster hash: a7283...4cf

Kjipt å høre at du har det på samme måten, håper det ordner seg for oss begge! :)

Skrevet

Hvis du er det, så syntes jeg det er kjipt å høre.

Føler jeg er i en situasjon jeg ikke har noe som helst kontroll over, eller kan gjøre noe med. Alt annet kan man fikse, hus kan alltids kjøpes, kropp kan alltids trenes, men å få følelser for folk der det i tillegg er gjensidig er ikke noe man bare får..

Hvorfor føler du deg mer håpløs enn meg forresten?

(TS)

Tror det ordner seg for deg, det er bare 2 år siden du var i forhold sist. Det er faktisk ikke så lenge siden.

Skrevet

Tror det ordner seg for deg, det er bare 2 år siden du var i forhold sist. Det er faktisk ikke så lenge siden.

Godt noen har troa, for det har ikke jeg dessverre.. Tror ikke du er så håpløs heller forresten.

Skrevet

Da kan TS bare belage seg på å være alene resten av livet. Enkelt og greit. Det er ikke meningen at alle skal finne seg noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...