Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal jeg feire jul med min søster, typen hennes og hans familie (mor, far.. søster og hennes type, samt typens to tenåringsdøtre). Det ble nettopp bestemt.

Dette er ikke folk jeg vanligvis omgås. Søsteren min har ikke vært sammen med typen så lenge, så jeg har bare møtt foreldrene hans et par ganger. Barna hans har jeg aldri møtt.

Føler jeg bør ha med julegaver til hele gjengen, noe som krasjer litt med studentbudsjettet mitt. Tenkte at barna i hvert fall bør få noe, men de er jo så store at det ikke er nødvendig?

Kan en felles gave til søster, type og "stedøtre" være noe? Og så noe felles til foreldrene?

Evt. hva, som ikke flår meg?

Anonymous poster hash: eb70e...461
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du kjøper et spill til søster-type-stedøtre? Et familiebrettspill eller a la Geni.

Til foreldrene hans ei flaske vin, el ei eske konfekt.

Skrevet

Brettspill bruker å være populære gaver. Ark har 50% på alle brettspill pg puslespill, så ta deg en tur dit. Til typens foreldre kan du jo lage et glass brente mandler eller noe annet julesnop. Brente mandler koster ikke all verden å lage. Kjøp mandler i løsvekt og en pakke sukker så har du den dekket. Og du kan gi søsteren din et glass med det i vertinnegave.

Anonymous poster hash: 9d64a...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...