Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da vi var yngre drev vi å spådde hverandre om hvor mange barn vi skulle få, og hvilke kjønn. Vi hadde en giftering i sytråd og holdt den over pulsåren i håndleddet.

Jeg er gravid 20+4 og ville ikke vite kjønnet da jeg var på ultralyden. Min venninne ville spå meg. Men jeg mener hun hadde omvendt av det jeg hadde lært, når det gjardt hvilken vei ringen snurret, i forhold til gutt/jente.

Noen som kan huske hvordan dette var? :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Går ringen rundt er det en gutt, go frem og tilbake en jente. I alle fall som jeg husker det.

Skrevet

Jeg har hørt omvendt :ler:

-Charmina

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kan godt hende jeg husker feil :oops:

:ler:

Skrevet

Har også hørt omvendt, men dette tror jeg kommer litt an på hvor du er i landet, så det er ikke sikkert du tar feil madammen. Her sier man iallefall at om ringen sirkler er det jente, og om ringen pendler er det gutt.

Har prøvd dette på meg selv fra jeg gikk på ungdomsskolen, og den har alltid gått i sirkel, altså jente. Nå vet ikke vi kjønnet på barnet vårt, men det blir spennende å se. "Spådde" ei venninne av meg når vi begge var gravide, og på meg sirkla den, på henne pendla den - altså ventet hun gutt ifølge ringen. I går fødte hun en gutt, men det kan jo være tilfeldig :ler:

Skrevet

Hei!

Ei jeg kjenner gjorde det også og det stemte begge gangene!

Sirklet rundt på jenten og pendlet fram og tilbake på gutten! Snedig!Men - kanskje helt tilfeldig?????

Klem Charmina :wink:

Skrevet

I følge ring spåing venter jeg en jente, men ut i fra den kinesiske tabellen venter jeg en gutt. Blir spennende å se. Jeg er VELDIG klar for å få vite det på ultralydundersøkelsen. Synd det er så lenge til... sukk. :-?

Skrevet

Dette er jo virkelig vitenskap :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det kan bestemmes på forhånd om hva som er hva. Bare du sier til deg selv hva som er hva.

Jeg bruker pendel og spør først om den viser meg hva som er jente og så bruker jeg den som jente, og samme spørsmål for gutt...

På meg så fikk jeg fram og tilbake som jente og i ring som gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...