Gå til innhold

Omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i avisen at omgangssyken snart kommer.

Tidligere har jeg blitt ganske dårlig, men kommet meg ganske raskt etterpå. Forrige gang dette sto på så mistet jeg nesten 5 kilo, men de kom på igjen. Er det noen måte å unngå å legge på seg etterpå?

Anonymous poster hash: b400b...6ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du går ned i vekt på grunn av dehydrering og tap av tarminnhold. Eventuelt kan du gå ned opp til kanskje et halvt kg hvis du ikke klarer å fordøye maten de dagene noroviruset herjer i kroppen, men det er helt sykt å tenke på det som en mulig diettrunde.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Du går ned i vekt på grunn av dehydrering og tap av tarminnhold. Eventuelt kan du gå ned opp til kanskje et halvt kg hvis du ikke klarer å fordøye maten de dagene noroviruset herjer i kroppen, men det er helt sykt å tenke på det som en mulig diettrunde.

Det er jo en grei og rask måte å gå ned i vekt på da, så da tenkte jeg å utnytte det litt :)

Anonymous poster hash: b400b...6ed

Skrevet (endret)

Altså, det er ikke sånn at du er garantert omgangssyke selv om den kommer til landet. Har hatt det en gang på tredve år jeg, smitta av bhg-ungen min.

Hun har sikkert hatt det ti ganger på tre år, jeg en gang og pappaen to.

Endret av Kristine79
  • Liker 1
Skrevet

Du går ned i vekt pga du tømmer magesekken og tarmen og blir dehydrert. Det er ikke fett du mister, så hva er poenget med vektnedgangen? Du går opp i vekt igjen fordi mage og tarm fyller seg og du får i deg den væsken kroppen trenger.

Anonymous poster hash: ad11b...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...