Gå til innhold

Skulle ikke sykepengene utbetales i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått sykepengene som skulle utbetales 15 desember. På "mine sider" hos nav står beløpet under "kommende utbetalinger" ,men det er jo i dag?

Er det flere som ikke har fått det?

Anonymous poster hash: dbbfe...d8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mine nå. Men fikk alt for lite. Får man utbetaling to ganger i desember også på sykepenger?

Anonymous poster hash: 20331...b33

Skrevet

trodde egentlig alt skulle komme på denne utbetalingen, men under detaljer på nav.no står det for hvilken periode sykepengene dekker, samt hvilken sats du har.

Skrevet

Jeg ventet også sykepengene utbetalt i dag. Hvorfor kommer de ikke slik det står på nav.no?

Skrevet

Utbetalingene er forsinket. Dere vil ha pengene på konto i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: 2ea8b...b38
  • Liker 1
Skrevet

trodde egentlig alt skulle komme på denne utbetalingen, men under detaljer på nav.no står det for hvilken periode sykepengene dekker, samt hvilken sats du har.

Takk for svar.

Under detaljene sto det at det var for 01.12 - 12.12, men alle de andre måndene står det 01 - 30.

Så hvorfor er det plutselig forandring? Og når kommer resten?

Skjønner at sikkert ingen her vet, men bare irriterende når det er forandring og ingen beskjed.

Skrevet

Jeg har fått inn i dag

Anonymous poster hash: 05511...e43

Skrevet (endret)

Takk for svar.

Under detaljene sto det at det var for 01.12 - 12.12, men alle de andre måndene står det 01 - 30.

Skjønner at sikkert ingen her vet, men bare irriterende når det er forandring og ingen beskjed.

Hmmmmm.. Du har en sykmelding fra 01-12, også har du en som begynner den 13. desember som ikke er lagt inn ennå.? Og, om du fikk en ny den 13. så er det jo forståelig at den ikke ligger inne ennå og vil komme på en senere utbetaling. Endret av Phoenix
Skrevet

Takk for svar.

Tror det er fordi du ikke skal skatte like mye i perioden 01.12-12.12, som etter 12.12..tror jeg leste noe om dette på nav.no

Skrevet

Hmmmmm.. Du har en sykmelding fra 01-12, også har du en som begynner den 13. desember som ikke er lagt inn ennå.? Og, om du fikk en ny den 13. så er det jo forståelig at den ikke ligger inne ennå og vil komme på en senere utbetaling.

Det er forsåvidt riktig det, at jeg fikk en ny sykemelding den 13.

Men jeg har vært sykemeldt siden april, og alltid vært hos legen mellom 10-15 i måneden. Har jo fått alle pengene samtidig fordet. Men jeg får ringe dem imorgen å høre hva dem sier.

Skrevet

Tror det er fordi du ikke skal skatte like mye i perioden 01.12-12.12, som etter 12.12..tror jeg leste noe om dette på nav.no

Ah, ok. Men hadde jo vært greit med en liten heads up :P Får høre hva dem sier imorgen.

Skrevet (endret)

Det er forsåvidt riktig det, at jeg fikk en ny sykemelding den 13.

Men jeg har vært sykemeldt siden april, og alltid vært hos legen mellom 10-15 i måneden. Har jo fått alle pengene samtidig fordet. Men jeg får ringe dem imorgen å høre hva dem sier.

Du kan ikke forvente at en sykmelding som du fikk den fredag 12 (?) skal bli utbetalt mandag 15. Beklager, men så fort fungerer ikke NAV.

Endret av Phoenix
Skrevet

Du kan ikke forvente at en sykmelding som du fikk den fredag 12 (?) skal bli utbetalt mandag 15. Beklager, men så fort fungerer ikke NAV.

ja.. nei.. jeg vet jo ikke jeg. Derfor jeg spurte her. Og beklager til TS at jeg tok over tråden din.

Jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Jeg pleier jo å få pengene mine på en gang,så lurer jo på hva som skjer når jeg får nesten halvparten av hva jeg skal ha.

Men som sagt, jeg ringer imorgen så kan de nok svare meg på det.

Skrevet

ja.. nei.. jeg vet jo ikke jeg. Derfor jeg spurte her. Og beklager til TS at jeg tok over tråden din.

Jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Jeg pleier jo å få pengene mine på en gang,så lurer jo på hva som skjer når jeg får nesten halvparten av hva jeg skal ha.

Men som sagt, jeg ringer imorgen så kan de nok svare meg på det.

Men andre måneder så er utbetalingen i slutten av måneden, dvs. 25. Nå er utbetalingen den 15. Det er en forskjell. Når du får ny sykmelding den 13 så vil du få halvparten den 15.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk mine fredag med halv skatt og hel utbetaling..

Anonymous poster hash: 39d96...0a4

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke fått noe.

Skrevet

Nå har de kommet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...