Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at jeg var ferdig med julegavene for i år, men så kom jeg plutselig på at mannen jo pleier å kjøpe en liten ting fra ungene til meg (ungene er 1 og 3 år gamle). Så da må jo nesten jeg kjøpe noe til han fra dem også- men hva??

Ifjor kjøpte jeg en skjorte fra dem til han, men det er jo litt kjedelig og upersonlig... Han er datamaskin og liker diverse tekniske dupeditter. Ikke interessert i friluftsliv eller trening, og er heller ikke glad i å lese. Noen som har noen forslag?? Kan koste 2-300 kr, eller eventuelt litt mer (hvis det er noe fint, og ikke bare "tull"!)

Anonymous poster hash: fafc3...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datamaskin = datamann.. Dumme autocorrect...

Han er forresten også interessert i bil og motor, hvis noen kan få noen tips ut av det..

Anonymous poster hash: fafc3...d30

Skrevet

Selv om han ikke er glad i å lese kan kanskje gaveabonnement på et blad være noe? Bilblad f.eks?

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

HAHA, måtte le av at han er datamaskin ;)

Hva med et sett med hansker, kost og isskrape til bilen :P

Skrevet

Her får mannen ansiktskrem fra Biotherm i julegave fra barna.

Skrevet

Hva med et spill han kan spille sammen med barna?

Eller i allefall noe han kan bruke når han leker med dem?

barbersaker

hudpleie artikler

popkornmaskin

termokopp til å ta med morgenkaffen til jobb

kalender med bilde av barna,

tøfler

elektrisk tannbørste

headsett

spotify gavekort,

netflix/hbo/viaplay abonement..

bare noen forslag..

Skrevet

Tja, jeg ser du understreker at han er en datamann og ikke noen stor friluftsmann eller treningstype, og at det virker som et mål at gaven gjenspeiler det. Det med bil gjør jo også at et abonnement på et blad om biler er en fin mulighet, slik det foreslås over her, eller selvsagt også et PC-blad.

Jeg tenkte av en eller annen grunn på en nødlader, for eksempel, av ting som både har noe med elektronikk å gjøre og ikke koster all verden. Eller noen brukbare hodetelefoner, men da må man fort litt høyere i pris. Eller sånne fjernstrømbrytere, om det er viktigere at det er en liten gimmick-greie enn at det faktisk er noe man trenger. Et brett til laptopen, eventuelt med vifte i, hvis han bruker den i sofaen og ikke har et.

Vanskelig med tekniske dingser til en slik pris, dessverre, men det er i hvert fall det som ramlet ned i hodet på meg.

Anonymous poster hash: 39d81...306
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis han er datamaskin, kan du ikke kjøpe noe å putte inn i USB-porten hans? :P

Gjest Haaploes
Skrevet

Tantebarna mine blir spurt av mor hvert år hva de vil gi til far. Det har resultert i alt fra fluesmekke til "sånn øl pappa liker" via en kaffekopp-varmeplate (eller noe) som kan plugges i PC'en sånn at kaffen holder seg varm.

Med andre ord - det barna vil kjøpe til pappa, det blir kjøpt (innen rimelighetens grenser, selvsagt).

Skrevet

HAHA, måtte le av at han er datamaskin ;)

Hva med et sett med hansker, kost og isskrape til bilen :P

Haha, samme her.

Anonymous poster hash: c2883...410

Skrevet

Tantebarna mine blir spurt av mor hvert år hva de vil gi til far. Det har resultert i alt fra fluesmekke til "sånn øl pappa liker" via en kaffekopp-varmeplate (eller noe) som kan plugges i PC'en sånn at kaffen holder seg varm.

Med andre ord - det barna vil kjøpe til pappa, det blir kjøpt (innen rimelighetens grenser, selvsagt).

Haha, det er dette som er koselig da. :)

Anonymous poster hash: c2883...410

Skrevet

Tja, jeg ser du understreker at han er en datamann og ikke noen stor friluftsmann eller treningstype, og at det virker som et mål at gaven gjenspeiler det. Det med bil gjør jo også at et abonnement på et blad om biler er en fin mulighet, slik det foreslås over her, eller selvsagt også et PC-blad.

Jeg tenkte av en eller annen grunn på en nødlader, for eksempel, av ting som både har noe med elektronikk å gjøre og ikke koster all verden. Eller noen brukbare hodetelefoner, men da må man fort litt høyere i pris. Eller sånne fjernstrømbrytere, om det er viktigere at det er en liten gimmick-greie enn at det faktisk er noe man trenger. Et brett til laptopen, eventuelt med vifte i, hvis han bruker den i sofaen og ikke har et.

Vanskelig med tekniske dingser til en slik pris, dessverre, men det er i hvert fall det som ramlet ned i hodet på meg.

Anonymous poster hash: 39d81...306

Tenkte også på en nødlader. Jeg fikk det av jobben nå er noe av det beste jeg kunne fått tror jeg

Anonymous poster hash: ebfdd...514

Skrevet

Hodelykt, musematte med bilde av barna( mulig det er litt harry, men jeg synes det er søtt) En kaffekopp med pappa på, eller la de male en hvit kopp og tørke det i ovnen? Jeg sliter selv når det gjelder å kjøpe gaver til samboeren min.

Anonymous poster hash: 101bd...6ae
Skrevet

Pappa-krus er hyggelig. Kremmerhuset har fine :)

Anonymous poster hash: 94b2c...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...