AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Jeg kommer ofte i kontakt med gutter og dette er en problemstilling som er vanskelig dessverre. La oss si at jeg møter han gjennom et spill, og det er så sent at han skal logge av. Så spør han om jeg har snapchat. Jeg har alltid sagt "jeg gir ikke fra meg snap til noen jeg ikke kjenner", selv om jeg har lyst til å snakke med han videre. Guttene er i alderen 19-25 år. Og også da jeg var på tinder skjedde det samme. Bare etter å ha snakket i en 15-20 min. spør de om snap. Dette skjer ikke bare på internett, men og også i dagliglivet. Jeg syns det er så mye lettere å gi fra meg nummeret mitt enn snapchat eller facebook. Føler begge disse to arenaene er overfladiske da man kun er interessert i å se bilder av personen. Hva tenker dere? Vil gjerne høre svar fra menn Anonymous poster hash: 0a632...622
Gjest avocadoen Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Du skal vente 5,3473736 timer før du gir fra deg snapchatten din. Om du ikke gjør det AKKURAT da blir det ikke noe forhold Altså.. gjør det du føler for jente 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Du skal vente 5,3473736 timer før du gir fra deg snapchatten din. Om du ikke gjør det AKKURAT da blir det ikke noe forhold Altså.. gjør det du føler for jente Ikke akkurat et hjelpsomt svar. Jeg lurer på hva som er best å gjøre i en sånn situasjon, ikke "hva jeg føler for". Menmen.. håper på flere svar ! Anonymous poster hash: 0a632...622
Sommersmil Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Det gjør ingenting å gi fra seg snap, synes jeg. Om vedkommende viser seg å være ufin på snap er det jo bare å slette ham igjen og blokkere ham. Jeg synes snapchat er en fin måte å bli litt bedre kjent enn man blir på f.eks. Tinder. Selv møtte jeg en gutt på Tinder i fjor, som jeg raskt (i løpet av den første kvelden som vi sendte litt meldinger) utvekslet snap med. Gjennom snapchat fikk vi begge vist hverandre mer av dagliglivet og mer av personligheten og humoren vår. Siden kommuniserte vi på både snapchat og Tinder, fram til vi møttes. Nå har ingen av oss Tinder lenger, men vi kommuniserer fortsatt mye på snapchat. Den gutten er i dag kjæresten min. Så helt katastrofe vil jeg ikke si det er å legge til noen på snapchat PS: Jeg har også hatt andre fra Tinder på snap, og når noen av disse viste seg å være uinteressante var det ikke noe problem å blokkere de som ikke tar hint. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Det gjør ingenting å gi fra seg snap, synes jeg. Om vedkommende viser seg å være ufin på snap er det jo bare å slette ham igjen og blokkere ham. Jeg synes snapchat er en fin måte å bli litt bedre kjent enn man blir på f.eks. Tinder. Selv møtte jeg en gutt på Tinder i fjor, som jeg raskt (i løpet av den første kvelden som vi sendte litt meldinger) utvekslet snap med. Gjennom snapchat fikk vi begge vist hverandre mer av dagliglivet og mer av personligheten og humoren vår. Siden kommuniserte vi på både snapchat og Tinder, fram til vi møttes. Nå har ingen av oss Tinder lenger, men vi kommuniserer fortsatt mye på snapchat. Den gutten er i dag kjæresten min. Så helt katastrofe vil jeg ikke si det er å legge til noen på snapchat PS: Jeg har også hatt andre fra Tinder på snap, og når noen av disse viste seg å være uinteressante var det ikke noe problem å blokkere de som ikke tar hint. Tuusen takk for svaret ditt! Så søtt at det endte opp bra for deg (dere) Det er sant det du sier om snapchat. Føler bare at jeg gir uttrykk av å være "lett på tråden" eller rettere sagt en som gir bort snappen min med en gang en gutt viser interesse når jeg gjør det :/ Tror det er det som er problemet mitt. Jeg er litt gammeldags og liker tankeganger på at mannen skal jakte, så jeg vil fortsatt leke litt "kostbar" (kommer nok til å få litt pes for dette) Noen setningen jeg kan si som er litt ertende/flørtende, når gutten spør om snap? Anonymous poster hash: 0a632...622
Gjest Usminket Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Hæ? Er man lett på tråden om man gir bort snapchaten? Hvilke bilder er det du egentlig tar? Kunne gitt bort snappen til naboen om han hadde spurt. 5
Gjest brutal_mann Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Ikke akkurat et hjelpsomt svar. Jeg lurer på hva som er best å gjøre i en sånn situasjon, ikke "hva jeg føler for". Menmen.. håper på flere svar ! Anonymous poster hash: 0a632...622 Det beste er hva du føler for...
Gjest brutal_mann Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Hæ? Er man lett på tråden om man gir bort snapchaten? Hvilke bilder er det du egentlig tar? Kunne gitt bort snappen til naboen om han hadde spurt. Jeg skiter i hvor mange du har ligget med, fortell meg heller, hvor mange snappere? Hæ?!?!? Så svar da kvinne! HVOR MANGE SNAPPERE?!?!?
guttemann Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Jeg liker ikke å ha tilfeldige folk på snap. Plutselig poster man litt i overkant rølpete ting på feeden.
Gjest Sitrondrops Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Jeg synes det er lettere å gi ut snap enn tlfnr og Facebook faktisk.
Inwe Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Jeg gir ut snap med en gang omtrent, særlig på byen om jeg ikke liker vedkommende eller får bilder jeg ikke vil ha, evt mas om bilder jeg ikke vil gi blokker jeg de. Aldri følt meg lett på tråden av den grunn. Han fikk snappen min, ikke et ligg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Ærlig talt, er dette en problemstilling? Hva blir neste, "når er det greit å si hva jeg heter"? Anonymous poster hash: 2d543...02e 2
skyflakes Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Snap er jo kanskje det mest "uhøytidlige" sosiale mediet som brukes av unge, fordi det er mest for gøy. Jeg gir heller fra meg snap enn fullt navn og telefonnr, selv om jeg ikke har fullt av randoms på lista mi. Går det til helvette er det jo bare å slette personen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Får dere svar fra gutter når dere poster ting på My Story? Har noen venner som sender når jeg poster der, men andre svarer bare når jeg sender noe til akkurat dem. Adda en gutt jeg liker på fredag, men han har ikke sendt meg noe enda... Han har ikke postet noe på My Story, men det har jeg. Vil gjerne snappe litt, men red for å sende snap til ham først.... Fryktelig angst for avvisning. Anonymous poster hash: 521be...2e6
Chiroptera Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Synes også snap er en fin og ikke minst ganske anonym måte og kommunisere på. Bedre det enn å gi ut telefonnummer. Lett og blokke og glemme dersom han/hun viser seg og ikke være bruktbar
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Får dere svar fra gutter når dere poster ting på My Story? Har noen venner som sender når jeg poster der, men andre svarer bare når jeg sender noe til akkurat dem. Adda en gutt jeg liker på fredag, men han har ikke sendt meg noe enda... Han har ikke postet noe på My Story, men det har jeg. Vil gjerne snappe litt, men red for å sende snap til ham først.... Fryktelig angst for avvisning. Anonymous poster hash: 521be...2e6 Ikke alltid. Om jeg legger ut bilde på mystory med "spiser hos xxx!" så får jeg kanskje svar fra den som kjenner xxx. Syns det er så irriterende når gutten jeg liker har sjekket hva jeg har lagt ut på mystory etter maks 5 min. ,men aldri snapper meg lengre ( Addet du han, eller han deg? Om du addet han, syns jeg det er hans tur til å ta initiativ. Anonymous poster hash: 0a632...622
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #17 Skrevet 16. desember 2014 Ikke alltid. Om jeg legger ut bilde på mystory med "spiser hos xxx!" så får jeg kanskje svar fra den som kjenner xxx. Syns det er så irriterende når gutten jeg liker har sjekket hva jeg har lagt ut på mystory etter maks 5 min. ,men aldri snapper meg lengre ( Addet du han, eller han deg? Om du addet han, syns jeg det er hans tur til å ta initiativ. Anonymous poster hash: 0a632...622 Jeg spurte hva han het på snapp og adda han, så godkjente han meg samtidig. Han er veldig dårlig på initiativ dessverre, det har jeg hørt fra før. Han har stort sett vært i forhold og sjekket veldig lite. Kjenner en ex av ham. Hun sier han var ganske på men ikke tok NOE initiativ før han visste at hun var interessert. Anonymous poster hash: 521be...2e6
Gjest Nosoul Skrevet 16. desember 2014 #18 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er faktisk litt nøye på hvem jeg legger til på snap. Vil ikke ha hvem som helst der, alle forutenom èn, er venner eller familie. Og slik liker jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå