Gå til innhold

Flørte på lesesalen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan man kan flørte/komme i kontakt med noen på lesesalen? :rodmer::lur:

Noen som har egne erfaringer de vil dele?:)

Anonymous poster hash: 628bd...4ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI! NEI! NEI!

Når jeg sitter på lesesalen er det fordi jeg er opptatt med å lese til eksamen eller jobber med en stor oppgave, og da har jeg hverken interesse av eller tid til å bli kjent med nye personer. I den grad jeg har noe sosialt liv i de periodene jeg befinner meg på lesesalen er det enten i faglig diskusjon med andre på samme studie, eller samvær av høy kvalitet med gode venner og familie.

Anonymous poster hash: 3ba0e...435
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, det var voldsomt. Jeg hører stadig vekk om folk som snakker om "hun søte" eller "han kjekke" på lesesalen, så tror det er fler som kunne trengt litt tips. Dessuten er det jo mye mer spennende å være på lesesalen hvis det er noen man har et godt øye til der.

Er jo på lesesalen for å lese, jeg også. Men tenker det kan være et hyggelig avbrekk og gjøre hverdagen litt mer spennende hvis det er litt flørting inn i bildet:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på AB over her. Mange av oss sitter flere timer om dagen i lesesalen, og når man tilbringer mer tid der enn andre arenaer er det da bare koselig å bli kjent med noen der. Syns det er hyggelig når en gutt kikker på meg og smiler, jeg.

TS: Er du gutt og skal komme i kontakt med en jente, eller motsatt? Kanskje litt lettere å hjelpe deg da :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Cluet er vel å ikke forstyrre, men samtidig komme i kontakt. Gå "tilfeldigvis" på toalettet samtidig som ham, tilby (med kroppsspråk) en klementin/pepperkake/sjokoladebit hvis dere tilfeldigvis skulle få øyekontakt og sitte i nærheten av hverandre.

Her er hemningsløs, skamløs blikkontakt det som skal til, etterfulgt av et strålende smil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lesesalen leser en. Flørt etterpå når du har kommet ut, ts.

Anonymous poster hash: ce0b6...dbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente:)

-TS

Anonymous poster hash: 628bd...4ef [/acronym

Kanskje du kan spørre han om han har lader til iphone/samsung/whatsoever? Etterfulgt med et pent smil og et glimt i øynene :) Så kan du smile til han neste gang du ser han. Bare et eller annet som gjør at han legger merke til deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Kanskje du kan spørre han om han har lader til iphone/samsung/whatsoever? Etterfulgt med et pent smil og et glimt i øynene :) Så kan du smile til han neste gang du ser han. Bare et eller annet som gjør at han legger merke til deg.

Ja! Å låne ting er alltid en god isbryter. Er du litt ekstra frempå tar du siden med en ekstra kaffekopp fra kantinen og setter en post-it på den hvor den står noe á la "Takk for lånet av... -TS :-)"

Åh, nå skulle jeg ønske jeg hadde en lesesalromanse... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk blitt spurt om hvilket fag jeg leser til, hva jeg studerer (han studerte det samme, bare at han var noen år før meg). Men det var ganske få på akkurat den lesesalen vi satt i, var jeg, en venninne, og han og en venn som satt akkurat der. Også spurte han da venninna mi skulle på do. Dette var ikke i den mest intense eksamensperioden heller, så det var nok grunnen til at det var ganske få i rommet.

Ellers kan du jo sitte ved siden av personen, og tilby en klementin eller noe. Bare for å komme i gang med å bli litt kjent. For så å "tilfeldigvis" skulle dra på do i det han kommer tilbake (møtes i gangen), kanskje slå av en prat i gangen? Er jo greit å ikke snakke mens man sitter på lesesalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke banantrikset. Sleiker litt på bananan mens jeg blunker til vedkommende, gjør som regel nytta.

Anonymous poster hash: 5a789...cb4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine tips!
Vil gjerne ha fler også! Og hvis noen har fått kontakt med noen på lesesalen vil jeg gjerne høre hvordan det gikk :)

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold fem to pakker og spør om han vil ha en tyggi eller en kondom.

Jeg pleier å bruke banantrikset. Sleiker litt på bananan mens jeg blunker til vedkommende, gjør som regel nytta.

Anonymous poster hash: 5a789...cb4

Herregud, voks opp. Det er studenter det er snakk om, ikke tidligpubertale drittunger.

Anonymous poster hash: 3eb77...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Herregud, voks opp. Det er studenter det er snakk om, ikke tidligpubertale drittunger.

Anonymous poster hash: 3eb77...5f8

Ja fy skamme oss som ler og koser oss litt før vi dør. Kan jeg by på en fredsdrops?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har flørta en del på lesesalen nå i det siste, endte faktisk med at jeg ble med gutten hjem en kveld vi var ute 😊

Men kjenner han fra før, så den flørtingen gikk mest over snapchat/Facebook.

Hadde ikke pratet sammen på ett år da vi plutselig endte opp med å sitte rett ovenfor hverandre i ett åpent landskap (små bord, satt ansikt til ansikt med ca 2m avstand, ingen mellom oss). Var bare masse tullemeldinger i ett par dager som gradvis ble drøyere/mer flørtete før vi møttes på bussen, pratet masse 😊 dagen etter var jeg ikke på den lesesalen og da fikk jeg snap om hvor jeg var, og så fant vi ut at begge skulle ut den kvelden og avtalte å møtes 😊

Anonymous poster hash: d30b8...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Jeg opplevde at en fyr begynte å sende morsomme lapper til meg en gang. Vi sendte noen lapper frem og tilbake og endte opp på puben senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Har blitt kjent med mange jenter fra lesesalen. Senest en i går. Møtte henne faktisk på treningssenteret, men kjente henne igjen fra lesesalen.

Standardoppskriften er:

1) Et vennlig smil og god øyekontakt. Gjerne et par ganger over en dag eller to slik at man kjenner igjen hverandre. Gjør forøvrig dette stort sett til alle jeg møter, ikke bare kvinner jeg liker.

2) Sier "Hei" eller noe annet når jeg møter henne i gangen. Sist gang sa jeg bare, "Eksamen snart?" Dette til en jente jeg hadde smilt til noen ganger først.

Har aldri sendt lapp, men har fått to lapper selv. Veldig smigrende.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...