AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Den nordiske fjøsnissen? Coca cola nissen? Moderne hvit nisse? Legg gjerne med et bilde og si hvorfor Anonymous poster hash: 2dec8...fdd
Maleficenta Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Den nordiske fjøsnissen? Coca cola nissen? Moderne hvit nisse? Legg gjerne med et bilde og si hvorfor Anonymous poster hash: 2dec8...fdd Coca cola nissen. blir smårørt av julereklamen til cola. Og cola nissen er smilende og blid og tjukk og koselig hele tiden. Den norske fjøsnissen er bare sur og lager faen om man ikke setter grøt ut til han. Slemme egonissen. Endret 15. desember 2014 av Maleficenta 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Liker fjøsnissene, de er noen rabagaster.Anonymous poster hash: 9698d...8c5
melatonin Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Fjøsnissen! mest forde jeg liker tanken på at det er en liten kar som er med å passe på dyra og gjør rampestreker på gården. Jeg synes den er fin! Og forde jeg faktisk tror litt på den... Hvis jeg får drømmen min oppfylt og får et småbruk en gang håper jeg at det følger med en liten nisse Får jeg barn en gang skal vi sette ut grøt til fjøsnissen! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Fjøsnissen! mest forde jeg liker tanken på at det er en liten kar som er med å passe på dyra og gjør rampestreker på gården. Jeg synes den er fin! Og forde jeg faktisk tror litt på den... Hvis jeg får drømmen min oppfylt og får et småbruk en gang håper jeg at det følger med en liten nisse Får jeg barn en gang skal vi sette ut grøt til fjøsnissen! Husk å tømme skåla daAnonymous poster hash: 9698d...8c5
melatonin Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Husk å tømme skåla daAnonymous poster hash: 9698d...8c5 kanskje jeg må liste meg ut og spise iskald grøt for at barna ikke skal bli skuffa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå