Gå til innhold

Betale for mobildata når man er hjemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg blir trukket penger for mobildata når jeg er hjemme. Lørd kveld i 17.00 tida var jeg hjemme og det står bruk for 27 kr. Hva skjer?

Anonymous poster hash: e6650...2c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sjekke hvilket firma som har utstedt avgiften :)

Skrevet

Mulig wifi-tilkoblingen sviktet? Må vel være noe sånt. Du skal selvsagt ikke betale for noen vanlig bruk av mobildata når du er pålogget eget trådløst nettverk, men straks du faller ut av nettverket hjemme må du naturlig nok betale for bruken. Har skjedd meg et par ganger - jeg har heldigvis fri databruk, men jeg har sett på mobilen at jeg nå bruker mobildata fremfor wifi selv om jeg er hjemme.

Anonymous poster hash: 5fc6d...4d6
  • Liker 1
Skrevet

Har alltid vært usikker på hva som skal stå på av innstillinger.Har wifi på, bluetooth på, mobildata på, roaming av, delt internett av, Hva er LTE?

Skrevet

Hva er LTE?

4G nettverk. Det lønner seg å slå det av hvis du ikke har 4G tilgjengelig da det går med mye strøm og mobildata for å forsøke å koble til et nettverk som ikke er der.

Skrevet

Slå av mobildata når du ikke bruker det. Trekker mye strøm og penger når du ikke er obs på det.

Anonymous poster hash: 9265e...bbd

• Liker 2
Skrevet

Da har du brukt mobildata istedet for wifi. Skru av mobildata når du ikke vil bruke det eller lær deg å følge med på symbolene på skjermen så du vet hva slags tilkobling telefonen til enhver tid bruker. Og så ville jeg nok byttet til et mobilabonnement med brukbar mengde inkludert data så du slipper å betale for mb...

Anonymous poster hash: e5301...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...