Gjest SunflowerPenguin Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Vel postet denne pá et annet forum i gár for jeg var litt usikker pá om den passet innpá her, men sá handler det jo om kjaeledyr sá jeg tenkte jeg kunne poste det innpá her ogsá. Hvis det er dumt av meg á poste det pá to plasser sá beklager jeg dette, og kanskje mitt fórste "try" innpá Sosial prat og ordleker kan bli slettet, hvis det blir for mye á ha det pá to forumer. Dogs Sing For A Cure - We Could Be Heroes 1
masekopp Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Den varmet hundehjertet kjempesøt film!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Hundene synger jo ikke da? Anonymous poster hash: 271f4...241
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Hundene synger jo ikke da? Anonymous poster hash: 271f4...241 Pá videoen sá skal det se ut som om de synger. Litt sánn som med skuespillere pá film, den rollen de spiller er ikke alltid slik som dem er i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå