venus_ Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Vet det har vært en slik tråd her tidligere år, men finner ikke noen lignende i år. Hva har du kjøpt i julegave til mor, far, kjæreste, venninne, søsken osv? Fin måte å få tips på. Selv har jeg ikke kommet så langt enda.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Mor: knallgod kaffe og konfekt. Far: telysholder, kaffekopp og en bok det står verdens beste pappa på. Han blir veldig sentimental når han får sånt. Søster: to par med sokker, duftlys og så skal jeg kjøpe en liten interiørting ved siden av. Kjæreste: ullundertøy fra hunden, og reinsdyrskinn og en flaske wiskey fra meg. Fra hunden til megselv: en genser. Anonymous poster hash: 751b2...479
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Mamma: barnehagebilde av ungen min i forstørret versjon; innrammet. Pappa: flott og stort verdenskart der han kan skrape på de landa han har vært i (som er mange!) Mormor og morfar: Mors gaver (boka av Cecilie Enger) Mannen XBOX 360 (kjøpt brukt; vi har avklart på forhånd at slike ting er det ok å kjøpe brukt til vårt hus) + abbonement på Linux-blad (det siste må jeg ordne i dag). Ungen vårt får Kaptein Sabeltann-kostyme. Søstera mi får en gavepakke med ulike ting: Refleksvest, rosa sløyfe-refleks og to CD'er. Broren min får sengesett Svigermor & co får litt diverse: et større sett med elgpølse, rødvindspølse etc. + quiz-spill + lys fra Yankee Candle med julelukt. Svigerfar: Han får en bok. Tanteungen min: Disney-bok med samlede eventyr/historier fra Disney. En venninne skal få et sett med ulike trekant-te'er + apotekets varme sjokoladedrikk med marshmallows. En annen venninne skal få et førstehjelpsskrin med div. innhold. Hun er sykepleier, så jeg vet at hun vil sette pris på det. Også har jeg gitt to gaver til Hjelpende Hender-organisasjonen i lokalområdet vårt som de kan gi videre. Anonymous poster hash: 61f9b...9ef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Mamma: barnehagebilde av ungen min i forstørret versjon; innrammet. Pappa: flott og stort verdenskart der han kan skrape på de landa han har vært i (som er mange!) Mormor og morfar: Mors gaver (boka av Cecilie Enger) Mannen XBOX 360 (kjøpt brukt; vi har avklart på forhånd at slike ting er det ok å kjøpe brukt til vårt hus) + abbonement på Linux-blad (det siste må jeg ordne i dag). Ungen vårt får Kaptein Sabeltann-kostyme. Søstera mi får en gavepakke med ulike ting: Refleksvest, rosa sløyfe-refleks og to CD'er. Broren min får sengesett Svigermor & co får litt diverse: et større sett med elgpølse, rødvindspølse etc. + quiz-spill + lys fra Yankee Candle med julelukt. Svigerfar: Han får en bok. Tanteungen min: Disney-bok med samlede eventyr/historier fra Disney. En venninne skal få et sett med ulike trekant-te'er + apotekets varme sjokoladedrikk med marshmallows. En annen venninne skal få et førstehjelpsskrin med div. innhold. Hun er sykepleier, så jeg vet at hun vil sette pris på det. Også har jeg gitt to gaver til Hjelpende Hender-organisasjonen i lokalområdet vårt som de kan gi videre. Anonymous poster hash: 61f9b...9ef * Edit: Hjelpende Hender - Akershus er det organisasjonen heter. Jeg skrev feil i det første innlegget mitt. Anonymous poster hash: 61f9b...9ef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 * Edit: Hjelpende Hender - Akershus er det organisasjonen heter. Jeg skrev feil i det første innlegget mitt. Anonymous poster hash: 61f9b...9ef Hjelp oss å hjelpe - Akershus mener jeg. Jeg går litt i surr her i dag. Sorry. Anonymous poster hash: 61f9b...9ef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Mannen: tursekk med drikkesystem, hettegenser, risk brettspill og joystick til databruk. Mamma: et helt halvt år(bok), kunsten å høre hjerteslag(bok), janus ullsett. + konfekt. Pappa: janus ullsett og to flanellskjorter. + krukke med brente mandler. Datter: samsung telefon, telefonveske, divergent 2(boken), fault in our stars(film), klær, ( hun får bok nr.3 i gone serien av sine søsken). Sønn: samsung tab nettbrett, veske til nettbrett, ninja turtles genser, x men film, klær( han får Sparkesykkel av sine søsken). Datter: monster High family(4 pakning), skøyter, Anna dukken fra frost filmen, monster High film, klær( hun får hekkle sett av sine søsken) Søster: under the dome(serie), dragetreneren 2, gavekort. Nevø: bue Niese: my little pony sett Svigers: bøker, refleks, brente mandler på glasskrukke, konfekt og så spleiset vi på ny laptop.Anonymous poster hash: 41731...d11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Samboer: Julegodteri, sterkøl, julehefter, pysj, superundertøy og et personlig fotoalbum Lillesøster: En flaske brennvin Pappa: Strikket genser, finskjorte og en t-skjorte Stefar: Superundertøy og litt interiør til huset Mamma: Bok, superundertøy og litt interiør Småsøsken: En god blanding av Lego, spill, kostymer osv. Bestemor: En kopp og en lommebok Bestefar: Kopp og et brilleetui Svigermor og svigerfar: Noe godt å drikke, samt kalender med bilde av barna Svigersøster m/mann: Drikkevarer og kalender Samboers onkel: Sterkøl og bok Samboers bestemor: Konfekt, brilleetui og kalender Søskenbarn: Parfyme Barna: div. robotlekerAnonymous poster hash: 3f0ce...14e
Erica❤ Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Mann: weekendtur til Rio (Brasil) Datter 14: mascara sett, 2xu thights, årsabonnement på trenigssenter, fire bøker hun ønsker seg Sønn 16: nytt macroobjektiv til speilrefleksen hans Sønn 18: trenings tøy fra nike, gavekort på flybilletter (vet han planlegger guttetur til sommeren) Sønn 20: samarbeider med kjærestens foreldre og gir han og kjærsten flybilletter til USA og festival pass til conchella Mor: weekendtur til Kjøbenhavn med spa Far: nytt ski utstyr Svigermor: cupcake kurs og fancy cupcake greier Svigerfar: genser og skjorte fra gant Søster: duftlys og bøker Bestevennine: sminkesety fra ysl og undertøys sett Bestekompis: spa weekend til han ig mannen Nevø 15: gavekort på xxl Nevø 19: bidrag til bsu Megselv: celine boston bag (gehehehehe Endret 15. desember 2014 av Erica❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå