Gå til innhold

Kan ikke få kjæreste pga. hudproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 22 år som slet veldig med kviser i tenårene. Nå sitter jeg igjen med masse arr i begge kinnene og pannen. Jeg går aldri ut uten sminke, fordi jeg føler meg så fæl. Har også veldig lite farge i huden... Huden blir jevnere og finere med foundation, og jeg føler meg mye freshere med litt solpudder og rouge, men liker ikke å gå uten sminke. Ingen av venninnene mine har sett meg uten sminke, og tenker at det hadde vært hyggelig med en kjæreste, men tør ikke å vise meg uten sminke, og særlig ikke for en kjæreste som jeg ønsker skal synes jeg er pen.. Jeg blir ofte sjekket opp på byen av kjekke gutter, så jeg kan ikke se så ille ut, men uten sminke ser jeg virkelig ikke bra ut. Bruker gode hudpleieprodukter og har tatt laserbehandlinger, men arr er ikke lett å noe med, så selv om det har blitt noe bedre er det fortsatt ille, dessverre.

Dette ble veldig rotete skrevet, men håper noen har råd eller oppmuntrende ord til meg. Kanskje noen andre som sliter med arr og har noen erfaringer å dele!? :)

Anonymous poster hash: cd469...0b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt på at en kjæreste vil elske deg for det mennesket du er, og ikke bare hvordan du ser ut?

Jeg har ikke dette problemet selv, men har vært sammen med en som slet med det samme. Det jeg så, var vakre, nøttebrune øyne og smilehull. Nå er dette noen år siden, og forholdet varte ikke (av helt andre grunner enn utseendet). Jeg syns fortsatt han er en kjekk mann, selv om han hadde kviser i fjortisalder ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du ikke kan få deg kjæreste fordi du fremstår som litt mindre begavet en gjennomsnittet.

Om du tror menn er så overfladiske at du aldri får deg en kjæreste kan du ikke være helt på linje med resten av samfunnet.

Se deg rundt jente, folk har kjærester, korte folk har kjærester, tynne,tykke,skalla, folk med psoriasiss, folk i rullestol, jeg vet sågar om en hottentott som har kjæreste. Så litt hudproblemer er ikke drepen på all kjærlighet.

Konsentrer deg om andre ting og ikke vær selvopptatt, da skal du se disse mennene sloss om å beile deg.

Anonymous poster hash: fba8d...a79
  • Liker 1
Skrevet

Folk med herpes har kjærester, ti ganger verre.

Anonymous poster hash: fcf45...352
Skrevet

Jeg har både noen arr og kjæreste. Jeg tror dette handler om dårlig selvtillit, ikke utseende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du ikke kan få deg kjæreste fordi du fremstår som litt mindre begavet en gjennomsnittet.

Om du tror menn er så overfladiske at du aldri får deg en kjæreste kan du ikke være helt på linje med resten av samfunnet.

Se deg rundt jente, folk har kjærester, korte folk har kjærester, tynne,tykke,skalla, folk med psoriasiss, folk i rullestol, jeg vet sågar om en hottentott som har kjæreste. Så litt hudproblemer er ikke drepen på all kjærlighet.

Konsentrer deg om andre ting og ikke vær selvopptatt, da skal du se disse mennene sloss om å beile deg.

Anonymous poster hash: fba8d...a79

Hehe, mente det ikke helt bokstavelig, men er redd for at en mann synes jeg ser forferdelig ut når han ser huden min uten sminke. Går som sagt sjeldent uten sminke og synes jeg ser mye penere ut med sminke enn uten.

Eksempel: http://www.banglanews24.com/en/files/June_2014/June_06/Makeup_on_acne_sm_771319578.jpg

Anonymous poster hash: cd469...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...