Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Skulle som vanlig kjøpe appelsin til hvitostskivene, tok feil og endte med en grapfrukt i stedet. Det var nydelig på hvitostskivene. Tror jammen jeg skal kjøpe med meg et par tre hjem, og ha i salaten istedet for appelsin som jeg pleier. Hva bruker dere grapefrukt til?
Plonk Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Spiser det rett ut av skallet! Del frukten i to på tvers og spis med skje... Spiste en økologisk grapefrukt for et par dager siden, og det er den søteste og saftigste jeg noensinne har smakt, helt vidunderlig!
Tigerlily Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 folk som går på medisiner av ulikt slag må være forsiktig med grapefrukt (dessverre!). går du på p-piller vil grapfrukten medføre at kroppen ikke tar opp medisinen skikkelig og du vil få økt sjanse for å bli gravid. på andre medisiner har den stikk motsatt effekt, du kan ende opp med en ufrivillig overdose. grapefrukten påvirker enzymene og sånn i magen. så vær forsiktig med mengdene grapefrukt du spiser, litt nå og da er fint, men ikke hver/annenhver dag.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 folk som går på medisiner av ulikt slag må være forsiktig med grapefrukt (dessverre!). går du på p-piller vil grapfrukten medføre at kroppen ikke tar opp medisinen skikkelig og du vil få økt sjanse for å bli gravid. på andre medisiner har den stikk motsatt effekt, du kan ende opp med en ufrivillig overdose. grapefrukten påvirker enzymene og sånn i magen. så vær forsiktig med mengdene grapefrukt du spiser, litt nå og da er fint, men ikke hver/annenhver dag. Oii, skal huske det, og ikke bli for ivrig.
Icy Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Spiser det rett ut av skallet! Del frukten i to på tvers og spis med skje... Spiste en økologisk grapefrukt for et par dager siden' date=' og det er den søteste og saftigste jeg noensinne har smakt, helt vidunderlig! [/quote'] Det er neppe det søteste og beste jeg har smakt. Det søteste og deiligste er nok når jeg sutter på tommelen min.. for jeg.. jeg ... er søt (Blondy? ... dette var ett snev av ironi )
Orthia Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Jeg elsker rød grapefrukt, og spiser gjerne en halv til frokost. Hadde aldri hørt om at man skal være forsiktig med å kombinere grapefrukt med endel medisiner, men fant mer om det i denne artikkelen. Interessant!
Gjest LoisLane Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Grapefrukt er rett og slett godt, og på langt nær så sure og bitre som de var på søttitallet, da jeg smakte min første. Tror de har gått over til å selge en annen type. Jeg spiser dem rett ut av skallet - namnam!
Mona Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Gleder meg, har en liggende i fruktkurven. Har ikke spist grapefrukt siden jeg var liten! Men skal ikke overdrive da går på p-piller da..!
dreamy Skrevet 29. juli 2004 #10 Skrevet 29. juli 2004 Grapefrukt er ikke min favoritt.. Det er altfor surt :o Har hørt at det skal øke forbrenningen å spise en halv grapefrukt til frokost + egg tror jeg.. Men da får jeg heller ha den forbrenningen jeg har..
Alterna Skrevet 29. juli 2004 #11 Skrevet 29. juli 2004 Er ikke garpefrukt kjempesurt og har en bitter smak, da? Kan ikke huske at det smakte noe godt... Bedre med sitron da.... :o
Gjest GreenSky Skrevet 30. juli 2004 #13 Skrevet 30. juli 2004 Drakk grapefruitjuice i Tyskland.. BEISKT! Drikker masse grapefruitjuice, jeg. Det er liksom noe med den beske smaken... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå