Gjest Livmora Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Kom over dette tilbudet, men det virker litt for godt til å være sant. Er det ekte?http://dealnordic.com/mcd-deal/
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 bump Hvorfor tar du ikke en skjermdump og legger ved. så kan vi vurdere det utfra det? Innlegget ditt ser ut som clickbait. Anonymous poster hash: 8c9ca...065 2
brunsaus123 Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 "Gavekortet er din velkomstgave fra VistaCloud og du får 14 dagers PRO konto for bare 10 kr. Du må fremvise legitimasjon for å motta velkomstgaven. Du kan derfor fritt gratis avslutte din konto innen 14 dager, hvis VistaCloud ikke er noe for deg. Du finner betingelsene for din VistaCloud konto her. " stress.
Flavio Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Ser du på betingelsene for VistaPay som håndterer betalingen finner du bl.a. følgende: It is the customer's responsibility to prove that the customer's account has been hacked, or that her card has been hacked or misused. Det er med andre ord du som har bevisbyrden hvis noen raider serverne til dette selskapet. Tror jeg hadde tenkt meg om. Og hva er gevinsten? To kolestrol-burgere for ti kroner, såvidt jeg kan se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå