Gå til innhold

bli glad i en du ikke har møtt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden begynte jeg og snakke med en mann som jeg møtte gjennom hot or not appen. Vi pratet i flere mnd før det sa stopp i noen mnd. Men nå har vi fått kontakten igjen. Jeg har tenkt på han hele sommeren, da vi ikke pratet. Og det går ikke en time uten at jeg tenker på Han. Men uansett.. Vi har aldri møtt hverandre. Men vi har planer om det når han har fritt fra jobb. Jeg er blitt så glad i han, er det teit og si? Siden jeg ikke har møtt han liksom. Har tenkt i flere dager på at jeg har lyst til og si til han at jeg er glad i han, men burde jeg? Er så redd for og ødelegge den kontakten vi har. Vi prater jo hele dagen egentlig (sms,Facebook, snap).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en sms, og fortell han videre om hvor glad du er over din venn. Ingenting å skamme seg over.

Anonymous poster hash: 02b1d...c92
  • Liker 1
Skrevet

Ja har tenkt på det. Er vel bare jeg som går å tenker at jeg vil at han skal si det først :P hehe.

Men sånn som det føles nå så håper jeg jo at han skal bli mere enn en venn. Og forstår jeg han også rett så er det, det han også vil etterhvert.

Skrevet

Fullt mulig å bli det :)

Anonymous poster hash: 25156...0ae
Skrevet

Fortalte han det, han så meldingen... men svarte ikke...

Skrevet

Jeg ble det. Snakka med en fyr i 3 år på facebook, meldinger, skype, telefon osv. Ble glad i han leenge før vi møttes! Til slutt møttes vi og han var hos meg i 4 dager. :) Nå har vi planer om å møtes igjen.

Anonymous poster hash: 4365f...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...