Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min Sebastian Smoothing Groomer begynner å bli tom, og jeg vurderer om jeg skal bestille ny fra health andbeautydepot.com.

Har funnet ut at jeg kan bestille 2 produkter og likevel komme under 200NOK.

Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve ut Sebastian Threads som jeg har hørt gir noe mere hold enn Smoothing Groomer.

Det jeg lurer på er som den gjør håret stivt eller klissete?

Er det noen som har prøvd Sebastian Laminates Crema Styler Anti Frizz Control? ( langt lavn :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Threads er mye seigere enn Smoothing Groomer, det er mer en blanding mellom gele og voks. Hvis håret ditt har lengde, kan den bli too much. Jeg brukte den tidligere, da jeg hadde kortere hår, men ikke nå lenger.

Skrevet

Takk for raske svar Ethereal :dagensrose:

Jeg har langt hår så Treads er nok ikke noe for meg da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noen av disse produktene, men kan iallefall anbefale deg å bestille fra healthandbeautydepot.com! Selv om portoen er noe drøy sparer du enda masse i forhold til å kjøpe det i Norge eller Hqhair.com.

Rask levering også!

Gjest Anonymous
Skrevet
Men 200-kronersgrensa :cry: :grine:

Såvidt jeg har forstått fra andre som har bestilt der skriver de gjerne det verdien. Kanskje lurt å spørre dem før man bestiller.

Uansett, det er så billig at man lett kan få 2-3 produkter og holde seg under 200-kr grensa! Du vet jo hvor overpriset sebastian er i Norge..

Gjest Ethereal
Skrevet
Uansett' date=' det er så billig at man lett kan få 2-3 produkter og holde seg under 200-kr grensa! Du vet jo hvor overpriset sebastian er i Norge..[/quote']

I know...tingene kostet nesten på krona det samme i Nederland også... Nå blir det til at jeg kjøper Sebastian hos frisøren, og febrilsk forsøker å finne erstatninger fra andre merker som føres på Lookfantastic. Når det gjelder shampo, balsam, kurer, osv, er det ikke så ille, men Sebastian har best stylingprodukter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Matrix sin SLEEK LOOK er veldig bra til tørt behandlet hår. Bedre enn Sebastian laminates og Redken all soft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...