AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 På alle dating-arenaer er det så mye fokus på reising og opplevelser. Bildene man legger ut av seg seg selv, er enten fra en heftig fjelltur eller mens man svømmer med delfiner eller er på safari.. Bilder med de innfødte, strand osv. Jeg er ei dame på 26 år som leter etter kjærleiken, men det ser ut som om mitt liv er for "A4", etter som alle er så forbanna reiselystne og opplevelses-tørste. Jeg har aldri vært utafor Norden, og har heller ingen store ønsker om det med det første. Har heller aldri hatt økonomi til å reise på f.eks sydentur, ei heller mine foreldre da jeg var yngre. Er jeg kjedelig, da? Er alle så reiselystne? Kan jeg ikke ta igjen for tapt reise-erfaring på andre måter? Føler liksom at alle blir så overrasket når man forteller at man aldri har vært utenlands..Anonymous poster hash: 3ded8...9be 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Alle er forskjellige (: Det er garantert noen som tenker akkurat slik som deg! Anonymous poster hash: b7b8d...653
Gjest extra Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 (endret) På alle dating-arenaer er det så mye fokus på reising og opplevelser. Bildene man legger ut av seg seg selv, er enten fra en heftig fjelltur eller mens man svømmer med delfiner eller er på safari.. Bilder med de innfødte, strand osv. Jeg er ei dame på 26 år som leter etter kjærleiken, men det ser ut som om mitt liv er for "A4", etter som alle er så forbanna reiselystne og opplevelses-tørste. Jeg har aldri vært utafor Norden, og har heller ingen store ønsker om det med det første. Har heller aldri hatt økonomi til å reise på f.eks sydentur, ei heller mine foreldre da jeg var yngre. Er jeg kjedelig, da? Er alle så reiselystne? Kan jeg ikke ta igjen for tapt reise-erfaring på andre måter? Føler liksom at alle blir så overrasket når man forteller at man aldri har vært utenlands..Anonymous poster hash: 3ded8...9be Du har sikkert dine grunner til å ikke reise like mye som andre. Du er den du er og det er slik du skal være fordi det er godt nok. Jeg har innsett at en stor del av de som beskriver seg selv som reiselystne ikke alltid trenger å være det. Men det er klart at i den tiden man lever i så er det jo med på å gjøre en interessant person. Det er nok mange som skryter mer enn de har belegg for. Det er å reise er ingen menneskerettighet, men noe man gjør dersom økonomien tillater det. Nå har nordmenn i en del år hatt lønnsvekst slik at mange flere har kunnet reise. I tidligere da økonomien ikke var like god så var slikt forbeholdt de mer velstående i samfunnet. Sydenreiser på 90-tallet var det noen få som hadde råd til, i dag har mange flere muligheten. Men som vi leser så er økonomien usikker i den tiden som kommer, men det får bli en annen diskusjon. For å svare på det du lurte på så er man ingen raring/særing om man ikke har fått reise så mye. Som regel har man grunner til det, men som man kanskje ikke snakker så høyt om. Om en trives de hjemlige omgivelsene eller i Norge generelt, så er det en smakssak. Uten at jeg kjenner deg så vil jeg si at du nok ikke er kjedelig. Du har jo skrevet at økonomien har vært en faktor og det er helt greit det. Det er klart at du kan ta igjen for manglende reising på andre måter, men da må du nok treffe en jordnær, ikke-dømmende person som du kan ha det godt sammen med. Innenfor den fasadepregede og til tider falske datingverdenen blir du ingen storkanon. Jeg har det akkurat slik som beskriver. En stor del av livet gikk med til skolegang og det å finne ut hva jeg skulle bli. I tillegg kom en depresjon for noen år siden noe som kompliserte ting. I dag er jeg i en jobb jeg trives med og som er høyt relevant til utdannelsen min. I en alder av 34 år kan jeg nå begynne å tenke på å reise litt i verden. Som sagt så har jeg hatt mine grunner til at ikke alt har blitt slik jeg har ønsket det. Sats på en jordnær og god mann som kanskje ikke er den mest populære hos jentene, men snill og med integritet. Lykke til Endret 14. desember 2014 av extra 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Jeg elsker å reise, og det er noe som er viktig for meg. Jeg har og tenkt til å bo utenlands halve året, da jeg blir eldre. Dermed er det jo viktig for meg å finne en mann som ønsker det samme. Nå er jeg i slutten av 30 årene da. Anonymous poster hash: b5933...017
teit1 Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Jeg elsker å reise og se nye steder. Så for meg er det en dealbreaker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå