Collan Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Inspirert av tråden "Hvordan kapre mennene alle kvinnene vil ha? Konkurranse;)". Hvorfor gå etter mennene som alle andre kvinner vil ha? Det blir omtrent som å være regjerende verdensmester i sjakk, boksing etc: Du innehar mestertittelen/er gift med mannen, men det kommer konstant nye som vil utfordre deg. Er det ikke da mye bedre å finne seg en mann som ingen andre kvinner vil ha? Du slipper for eksempel å måtte bekymre deg for om noen andre kvinner legger an på ham når han skal på kurs eller fest med jobben. Du trenger ikke konstant være på tuppa for ham, han er ikke så kravstor. Hvis du er enig så langt, her er hvor du skal kikke: Dull men's club.Kjedelige menn har interesser som å føre statistikk over flyplasser der bagasjebåndet går med eller mot klokka, lete etter nåla i høystakken (bokstavelig talt), føre statistikk over tekstfonter osv. Og best av alt: Kvinner kan ikke bli med i klubben. Kvinner er nemlig ikke kjedelige, de er spennende. Du kan derfor være helt trygg på at han ikke vil møte noen kvinner når han går på medlemsmøte i Dull men's club. De har til og med gitt ut en kalender med kjedelige menn (fullt påkledd, selvsagt): http://www.dw.de/euromaxx-lifestyle-europe-2014-11-15/e-18002654-9798 Mvh, Collan Certified Dull 6
Gjest extra Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Inspirert av tråden "Hvordan kapre mennene alle kvinnene vil ha? Konkurranse;)". Hvorfor gå etter mennene som alle andre kvinner vil ha? Det blir omtrent som å være regjerende verdensmester i sjakk, boksing etc: Du innehar mestertittelen/er gift med mannen, men det kommer konstant nye som vil utfordre deg. Er det ikke da mye bedre å finne seg en mann som ingen andre kvinner vil ha? Du slipper for eksempel å måtte bekymre deg for om noen andre kvinner legger an på ham når han skal på kurs eller fest med jobben. Du trenger ikke konstant være på tuppa for ham, han er ikke så kravstor. Hvis du er enig så langt, her er hvor du skal kikke: Dull men's club.Kjedelige menn har interesser som å føre statistikk over flyplasser der bagasjebåndet går med eller mot klokka, lete etter nåla i høystakken (bokstavelig talt), føre statistikk over tekstfonter osv. Og best av alt: Kvinner kan ikke bli med i klubben. Kvinner er nemlig ikke kjedelige, de er spennende. Du kan derfor være helt trygg på at han ikke vil møte noen kvinner når han går på medlemsmøte i Dull men's club. De har til og med gitt ut en kalender med kjedelige menn (fullt påkledd, selvsagt): http://www.dw.de/euromaxx-lifestyle-europe-2014-11-15/e-18002654-9798 Mvh, Collan Certified Dull Hahahahaha :D Denne tråden skal jeg følge med på. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Haha, synes ikke de mennene var kjedelige akkurat. Litt rare interesser, men men Folk må få holde på med det de liker. Endret 14. desember 2014 av Minesveiper
Gjest Mythic Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Høres spennende ut de mannfolka der!
Collan Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Jeg ser jo at jeg har jo helt glemt å gi konkrete råd om hvordan kapre slike menn. Kvinner, dere må huske at disse mennene har lav spenningsterskel. Om dere fjonger dere opp med sminke, miniskjørt og dyp utringning vil det være alt for mye spenning for en kjedelig mann. Dropp sminken Kle dere i hverdagsklær med nøytrale farger Grå er en fin farge Det fins et utall av nyanser av grått som du kan variere klærne med Si til ham, med overbevisning i stemmen, at du også synes det er utrolig spennende med å samle trafikkjegler/studere rundkjøringer/studere bruken av apostrof Kjedelige menn kan være introverte og ha vanskelig for å skjønne hint, så du kan toppe det med å bruke denne cap'en: http://www.frcmarketing.com/stores/dullmensclub (rull ned til bunn av siden) Rosa caps blir kanskje litt vel heftig, det er kanskje tryggest med en grå. Endret 14. desember 2014 av Collan
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Hvorfor kan ikke folk bare slutte å se på andre mennesker som objekter, men heller individer som har følelser og tanker uavhengig av hvordan de ser ut? Er han oppriktig glad i kvinnen sin, vil han ikke la andre sjarmere han, uansett om han ser ut som Adonis... Anonymous poster hash: 48a3a...1c2 1
Collan Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2014 Hvorfor kan ikke folk bare slutte å se på andre mennesker som objekter, men heller individer som har følelser og tanker uavhengig av hvordan de ser ut? Er han oppriktig glad i kvinnen sin, vil han ikke la andre sjarmere han, uansett om han ser ut som Adonis... Anonymous poster hash: 48a3a...1c2 Så måtte det komme en som tar alt alvorlig. Jeg slutter aldri å forbause meg over slike mennesker. 3
Gjest extra Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser jo at jeg har jo helt glemt å gi konkrete råd om hvordan kapre slike menn. Kvinner, dere må huske at disse mennene har lav spenningsterskel. Om dere fjonger dere opp med sminke, miniskjørt og dyp utringning vil det være alt for mye spenning for en kjedelig mann. Dropp sminken Kle dere i hverdagsklær med nøytrale farger Grå er en fin farge Det fins et utall av nyanser av grått som du kan variere klærne med Si til ham, med overbevisning i stemmen, at du også synes det er utrolig spennende med å samle trafikkjegler/studere rundkjøringer/studere bruken av apostrof Kjedelige menn kan være introverte og ha vanskelig for å skjønne hint, så du kan toppe det med å bruke denne cap'en: http://www.frcmarketing.com/stores/dullmensclub (rull ned til bunn av siden) Rosa caps blir kanskje litt vel heftig, det er kanskje tryggest med en grå. Gi deg mann!!!! Du gir meg latterkrampe Kvinner, dere må huske at disse mennene har lav spenningsterskel. Om dere fjonger dere opp med sminke, miniskjørt og dyp utringning vil det være alt for mye spenning for en kjedelig mann. Uslåelig kommentar :D
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Det er jeg som laget forrige tråd som du hentet inspirasjon fra. Denne tråden din tok kaka Anonymous poster hash: adab0...3da
Gjest Sitrondrops Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Det er jo mennene med rare interesser som er de kule
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Det beste er vel å finne en mann som JEG vil ha og ikke tenke på hva andre mener om saken. Jeg vet dog at det er flere jenter som vil ha min kjære samboer, og det går helt fint det. Det er ikke akkurat noen konkurranse. Jeg har vunnet for lenge siden Anonymous poster hash: e2748...e01 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 Inspirert av tråden "Hvordan kapre mennene alle kvinnene vil ha? Konkurranse;)". Hvorfor gå etter mennene som alle andre kvinner vil ha? Det blir omtrent som å være regjerende verdensmester i sjakk, boksing etc: Du innehar mestertittelen/er gift med mannen, men det kommer konstant nye som vil utfordre deg. Er det ikke da mye bedre å finne seg en mann som ingen andre kvinner vil ha? Du slipper for eksempel å måtte bekymre deg for om noen andre kvinner legger an på ham når han skal på kurs eller fest med jobben. Du trenger ikke konstant være på tuppa for ham, han er ikke så kravstor. Hvis du er enig så langt, her er hvor du skal kikke: Dull men's club.Kjedelige menn har interesser som å føre statistikk over flyplasser der bagasjebåndet går med eller mot klokka, lete etter nåla i høystakken (bokstavelig talt), føre statistikk over tekstfonter osv. Og best av alt: Kvinner kan ikke bli med i klubben. Kvinner er nemlig ikke kjedelige, de er spennende. Du kan derfor være helt trygg på at han ikke vil møte noen kvinner når han går på medlemsmøte i Dull men's club. De har til og med gitt ut en kalender med kjedelige menn (fullt påkledd, selvsagt): http://www.dw.de/euromaxx-lifestyle-europe-2014-11-15/e-18002654-9798 Mvh, Collan Certified Dull Haha . Men helt alvorlig: Jeg skal faktisk vedde på at de aller fleste av dem er opptatt.... Både verdens mest sjalu kvinne http://www.tv2.no/2014/11/12/nyheter/utrolige-historier/6224980, og mannen i USA som lever av å spise alle måltidene sine på McDonalds- er begge i forhold. Det finnes tydeligvis en for absolutt alle . Anonymous poster hash: 03772...b5f
Blablab Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 Haha, fantastisk tråd! Har faktisk tatt med en trafikkjegle hjem fra byen en gang, skal jobbe med resten av lista.
Collan Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2014 Haha, fantastisk tråd! Har faktisk tatt med en trafikkjegle hjem fra byen en gang, skal jobbe med resten av lista. Her har du en god begynnelse. Det er kanskje lettere å ta bilder av trafikkjegler enn å ta med seg en, så jeg vil anbefale deg å begynne med det, særlig hvis du skulle ha lite plass hjemme. En kjedelig mann blir gjerne med deg hjem for å se på ditt fotoalbum med bilder av trafikkjegler. Hvis du i tillegg kan by ham på en kopp te med vanlig Earl Grey burde du ha snøret i bånn hos ham.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #15 Skrevet 15. desember 2014 Haha! Problemet med menn som "ingen" vil ha, er at de er de første til å være utro/droppe dama for noen bedre hvis de får sjangsen. Anonymous poster hash: b06e4...8d2
Collan Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #16 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Haha! Problemet med menn som "ingen" vil ha, er at de er de første til å være utro/droppe dama for noen bedre hvis de får sjangsen. Anonymous poster hash: b06e4...8d2 Ikke en kjedelig mann. Som tidligere nevnt: Kvinner er ikke kjedelige, kvinner er spennende. Kjedelige menn søker "safe exitement", så en kvinne er mer enn nok. Hun må ikke være for spennende, da blir hun for mye i seg selv. Den perfekte kvinne for en kjedelig mann synes det ville vært en perfekt date nå i forrige uke å markere Chester Greenwoods dag (6. desember), han fant opp ørevarmere. Endret 15. desember 2014 av Collan
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 Haha! Problemet med menn som "ingen" vil ha, er at de er de første til å være utro/droppe dama for noen bedre hvis de får sjangsen. Anonymous poster hash: b06e4...8d2 Det har jeg ikke merket noe til. De knytter seg jo bare mye mer til dama, fordi de ikke får mange andre tilbud hele tiden. De kan ikke risikere å miste en som faktisk liker dem. Anonymous poster hash: 70394...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå