Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For noen uker siden var jeg på byen sammen med ei vennine.Ble kjent med en som jobber der,og han kom bort til meg og spurte om han kunne få nummeret mitt.Det fikk han,så ringte han meg dagen etter.Så dro jeg på ferie,når jeg kom hjem igjen ringte jeg han og vi avtalte å møtes dagen etter.Det gjorde vi og det var kjempekoselig.Fikk et kyss før han skulle dra,og han sa"vi snakkes".Har ikke hørt noe mer fra han,det har nå gått 5 dager,han svarer ikke på mld?Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, si det. Mange muligheter

- Han har mistet mobilen sin, eller ikke betalt regninga

- Han er reist utenlands nå i disse ferietider og har ikke på mobilen

- Han har det travelt og synes kanskje ikke 5 dager er leeeenge...

- Han har mistet interessen for deg

Blir jo helt hypotetisk å svare deg føler jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok at det er det siste.Han kan ikke ha mistet mob sin.Har ringt han en gang,men da tok han ikke tlf...Men er ikke det vanlig å si det rett ut hvis man har mistet interesse for noen?Jeg gjør ihvertfall det

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok det finnes en del som er ganske feige når det kommer til det. Er nok redd for å såre andre, og gjør ganske mye for å slippe å komme i en slik situasjon.

Hvis du har ringt og sendt meldinger uten noen respons hadde iallefall jeg skygget banen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp,det gjorde jeg og.Er ikke den som maser,så jeg skal ikke prøve å kontakte han noe mer nei...

Gjest GreenSky
Skrevet

Han sa "vi snakkes". Det har bare gått 5 dager. Jeg ville ikke beskymret meg. :-) 5 dager er ikke mye. Dessuten er "vi snakkes" en ganske løs form. Jeg sier også det til vennene mine. Det kan godt gå langt mer en 5 dager før "vi snakkes".

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner at 5 dager ikke er lenge.Men jeg lurer på hvorfor han ikke tok tlf den ene gangen jeg ringte han og ikke har han svart på mld jeg sendte han

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville ansett det som døfødt. Hadde ikke giddet å ta kontakt flere ganger, for jeg tror det er hans måte å si at dette ikke var noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg madamen.Kommer sikkert noen som er bedre:)

Gjest gjesta
Skrevet

Har dessverre erfart at en del menn ikke er voksne nok til å si at "det var hyggelig, men jeg er ikke interessert". Måten de "forteller" det på er bare å slutte å ta kontakt. Lettvint og frustrerende.

Skrevet
Jeg skjønner at 5 dager ikke er lenge.Men jeg lurer på hvorfor han ikke tok tlf den ene gangen jeg ringte han og ikke har han svart på mld jeg sendte han

1. Det er ikke alltid det passer å svare på tlf (hvis man sitter i et møte, kjører bil etc)

2. Det er ikke alltid det passer å svare på en tekstmelding heller.

3. En del menn synes det er knotete å skrive tekstmeldinger, og unngår helst det.

Jeg ville gitt det en sjanse til, hvertfall.

Skrevet

Har en ting å si: MANNFOLK!!

Det der er så typisk for det kjønnet! Kjenner jeg blir irritert over å tenke på alle de 1000 mennene i norge som er slik! (det finnes sikkert kvinner som og er slik, men det vet jeg ikke da jeg er av det kjønnet)

Gjest Hillary..
Skrevet

Kan han ikke ha lagt igjen telefonen et sted når det virker på deg som han ikke tar den?

Fikk du mobilsvar eller ringte den?

Det er flere venner som ikke har svart på mine smser nå om dagen... Jeg regner med / vet at de er på ferie.

- Enten er de bare opptatt med tusen andre ting (inkl. de de reiser sammen med.)

- Eller så har de slått av mobilen / lagt den igjen hjemme . Noen får mye jobbsamtaler på mobilen og er så fornuftige at de kutter ut det i ferien.

- I utlandet så må man betale for å motta samtaler!!

Mega dyrt. Jeg hadde en seksdobbel (!) regning for juni - var en uke i utlandet. Jeg mottok noen samtaler hjemmfra og måtte ringe litt også pga et problem.

La oss si han har på mobilen i utlandet i tilfelle rottefelle - og bare tar imot samtaler han anser for svært viktige.

Sms fra utlandet er også litt dyrere.

- Fem dager er ikke så lenge. Kanskje han tar kontakt med deg når han kommer hjem.

Gjest gjest1
Skrevet
Har dessverre erfart at en del menn ikke er voksne nok til å si at "det var hyggelig' date=' men jeg er ikke interessert". Måten de "forteller" det på er bare å slutte å ta kontakt. Lettvint og frustrerende.[/quote']

Hehe, må si jeg hadde foretrukket at han ikke svarte på meldinger da altså.. Men vi er tydeligvis alle forskjellige.

Skrevet

bare ring han fra ett annet nummer han ikke gjenkjenner. Tar han ikke telefonen da har han sikkert mistet den eller utenlands etc. Tar han derimot telefonen er han nok ikke intrisert..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hillary,jeg fikk ikke mob svar,men det ringte.Tror ikke han er på ferie fordi han hadde sagt at han ikke skulle utenlands i år.

Har tenkt på det med å ringe fra et nummer han ikke kjenner igjen,men det blir for dumt synes jeg.Så jeg får bare glemme han tror jeg,det er mange fisk i havet:)

Skrevet

Hvis du skal være nødt til å lure han for at han skal svare på telefonene dine,da er det jo noe galt.

Skjønner ikke at du er interessert i å ha det sånn.

Har han lyst til å treffe deg igjen,ringer han nok....hvis ikke: Move on!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sa jo at jeg ikke hadde tenkt å lure han.Er han interessert så får han ta kontakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...