Gå til innhold

Dere som er eller har vært sammen med en kurder..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var han og være sammen med? Snill? Hvordan var han i sengen? Er utstyret annerledes enn hos nordmenn? :P

Jeg har ALDRI hatt noen interesse for utenlandske menn, ikke av utseende heller ( født i Norge ). Men har plutselig sett min første nydelige kurder! :P Og er sååååå nysgjerrig!

Jeg vet jo at alle er mennesker, og ikke så ulike. Men samtidig, er jo ikke sikkert det er helt det samme. Og ja, jeg vet at ikke alle kurdere er like! Jeg vil egentlig bare høre folk sin erfaring! :)

Han er gift med en norsk dame, har to barn, men de skal skilles. Familien hans bor i hjemlandet. Han er muslim, men antar han ikke er hysterisk siden han er gift med norsk kvinne, skal skille seg, røyker, drikker alkohol osv.

Lord, han er så utrolig fin! Han er vaskemann av yrke, ikke så sjarmerende. Men selvom, han er så nydelig! Sukk! :)

TUSEN takk for svar! :)

Anonymous poster hash: f3e99...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst?

Kurdere er da helt normale. Sjelden de er så veldig annerledes enn oss, Bestevenninnen min er kurder, og hun har det ikke annerledes enn meg i det hele tatt, bortsett fra at foreldrene maser litt mer om skole, og at de er i bryllup med mange hundre mennesker hele tiden.

Anonymous poster hash: bed6a...518
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Kurdere er alt mulig. Jeg har vært sammen med en. Ja han var snill. Drakk alkohol og var ikke så annerledes enn nordmenn.

Hva mener du med at utstyret er annerledes? De fleste er nok omskjært, men ellers har de vel ikke annerledes utstyr enn andre menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som catch of the year. Go for it!

..... :sarkasme:

Hva virket gale med han da??

-Ts! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva virket gale med han da??

Han er gift?

Tenkte å gi deg noen råd etter som jeg har litt erfaring med kurdere og har barn med en, men det var helt til innlegget ditt tok en trolle-vending..

Anonymous poster hash: fe350...de0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kurdere er alt mulig. Jeg har vært sammen med en. Ja han var snill. Drakk alkohol og var ikke så annerledes enn nordmenn.

Hva mener du med at utstyret er annerledes? De fleste er nok omskjært, men ellers har de vel ikke annerledes utstyr enn andre menn..

Det sies at negre har større utstyr, og yellow menn har mindre. Kunne jo være det var noe om feks kurdere og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Det sies at negre har større utstyr, og yellow menn har mindre. Kunne jo være det var noe om feks kurdere og...?

Ok, skjønte ikke helt at det var det du mente :) Jeg har bare sett eksen, og han var relatv gjennomsnittlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er gift?

Tenkte å gi deg noen råd etter som jeg har litt erfaring med kurdere og har barn med en, men det var helt til innlegget ditt tok en trolle-vending..

Anonymous poster hash: fe350...de0

Men de skal jo skilles....? Jeg har ikke gjort noe som helst med han. Og holder meg pent på avstand til de er ferdig med det de må ordne opp i. Vi bare hilser i jobbsammenheng, og prater litt i farten liksom.

Trolle-vending?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønte ikke helt at det var det du mente :) Jeg har bare sett eksen, og han var relatv gjennomsnittlig.

Ok, takk! :) Jeg har en venninne som har hatt sex med både en japaner, neger og tysker. Hun syns det var stor forskjell på alle tre, mer enn på tre forskjellige nordmenn feks. Er pga henne jeg i det hele tatt har tanken! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurder? Når de er sammen med norske kvinner, er ikke de norske kvinnene som regel tjukke og slappe? Just asking. Lykke til i hvertfall! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Kurder? Når de er sammen med norske kvinner, er ikke de norske kvinnene som regel tjukke og slappe? Just asking. Lykke til i hvertfall! :)

Jepp, hvis man blir sammen med en kurder blir man automatisk tjukk og slapp over natten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var han og være sammen med? Snill? Hvordan var han i sengen? Er utstyret annerledes enn hos nordmenn? :P

Jeg har ALDRI hatt noen interesse for utenlandske menn, ikke av utseende heller ( født i Norge ). Men har plutselig sett min første nydelige kurder! :P Og er sååååå nysgjerrig!

Jeg vet jo at alle er mennesker, og ikke så ulike. Men samtidig, er jo ikke sikkert det er helt det samme. Og ja, jeg vet at ikke alle kurdere er like! Jeg vil egentlig bare høre folk sin erfaring! :)

Han er gift med en norsk dame, har to barn, men de skal skilles. Familien hans bor i hjemlandet. Han er muslim, men antar han ikke er hysterisk siden han er gift med norsk kvinne, skal skille seg, røyker, drikker alkohol osv.

Lord, han er så utrolig fin! Han er vaskemann av yrke, ikke så sjarmerende. Men selvom, han er så nydelig! Sukk! :)

TUSEN takk for svar! :)

Det er nesten så jeg ikke orker å svare deg, så dum høres du ut!

Han er GIFT og har TO BARN. Har du vurdert det i tankene dine i det hele tatt? Du tenker visst bare på sex, men du blir plutselig stemor til to barn hvis du fortsetter med han. Hvor gamle er barna?

Og han er gift. Da går du med vitende og vilje inn for å medvirke til å bryte et ekteskap. Ja, du er vel singel, men har du god samvittighet for å være den som bidrar til dette? Er du sikker på at kona vet at de skal skilles?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men at de er kraftige, og det er de kurderne får? Eller det er kurdere kraftige kvinner bare får? :P De kurderne jeg kjenner til har veldig kraftige norske kjærester i hvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg ikke orker å svare deg, så dum høres du ut!

Han er GIFT og har TO BARN. Har du vurdert det i tankene dine i det hele tatt? Du tenker visst bare på sex, men du blir plutselig stemor til to barn hvis du fortsetter med han. Hvor gamle er barna?

Og han er gift. Da går du med vitende og vilje inn for å medvirke til å bryte et ekteskap. Ja, du er vel singel, men har du god samvittighet for å være den som bidrar til dette? Er du sikker på at kona vet at de skal skilles?

Jeg har skrevet tidligere at jeg ikke har noe med han og gjøre. Kun sier hei og hå i jobbtiden. Og at jeg skal holde meg pent på avstand. Jeg har aldri lagt en finger på noe annet enn norske menn, og jeg tviler på at jeg kommer til og gjøre noe annet. Men jeg blir jo nysgjerrig.

Jeg er absolutt ingen hjemødelegger, og skal ikke blande meg inn verken med han eller med de! Aner ikke hvor gamle barna er, jeg kjenner han ikke. Har bare fått høre litt sladder på jobben, og når jeg så han var han utrolig nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet tidligere at jeg ikke har noe med han og gjøre. Kun sier hei og hå i jobbtiden. Og at jeg skal holde meg pent på avstand. Jeg har aldri lagt en finger på noe annet enn norske menn, og jeg tviler på at jeg kommer til og gjøre noe annet. Men jeg blir jo nysgjerrig.

Jeg er absolutt ingen hjemødelegger, og skal ikke blande meg inn verken med han eller med de! Aner ikke hvor gamle barna er, jeg kjenner han ikke. Har bare fått høre litt sladder på jobben, og når jeg så han var han utrolig nydelig.

Jeg kan gjerne fortelle deg MIN erfaring med kurdere.

De er tradisjonelle, og mener at dama skal holde seg hjemme med familien og ikke jobbe. Mennene skal jobbe. Mannen er den som bestemmer i familien, og dama må bare høre etter hva han sier, for det er sånn det er. Damene skal ta seg av hjem, unger og familie, og hun har ikke lov til å klage. Heller ikke skal hun kritisere mannens avgjørelser, samme hva det er han bestemmer seg for. Mannen er den store sjefen i familien, og han bestemmer alt. Likevel står han under sin far, så det hans far bestemmer får betydning for mannens familie.

Æresdrap er ikke uvanlig. I Tyrkia skjer flere æresdrap hver dag. Det kan være kun fordi ei 16 årig jente snakket litt for mye med nabogutten. Eller ei dame må drepes fordi hun ble voldtatt. Mannen får aldri skylda, selv ikke ved voldtekt.

Kurdere som er gift med norske damer, har som regel vennet seg til den vestlige livsstilen. Ofte har de jobbet i turistindustrien, og derigjennom blitt kjent med (ligget med) hundrevis av utenlandske kvinner, noe som gjør dem mer vestlige enn kulturen og tradisjonene deres tilsier.

Jeg jobber på Krisesenter, og har hatt flere kurdiske damer der. Min erfaring gjør at jeg aldri vil nærme meg en kurdisk mann!

Alt jeg har beskrevet ovenfor kan bevitnes gjennom disse damene. Det sier vel egentlig alt. Om du likevel vil være sammen med en kurder, så velger du jo det. Men jeg vil råde deg til å søke mer kunnskap enn om størrelsen på penisen!

Endret av Majott
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for langt svar! :

Han er forresten Tyrkisk kurder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for langt svar! :

Han er forresten Tyrkisk kurder! :)

En Tyrkisk kurder som er gift med ei norsk dame, har møtt henne da hun var på ferie. Altså er han mer vestlig innstilt enn de som bor ellers i landet, men han vil fortsatt høre på sin familie. Kanskje det er derfor han skal skilles?

Gjennom jobben sin i turistindustrien har han "jobbet seg gjennom" hundrevis av damer, sikkert massevis av norske også. Han har delt pikken sin med så mange at det tør du ikke tenke på. Hvis du da ikke synes at all erfaring er god erfaring. Nå er det tydeligvis din tur snart.

Har han varig opphold i Norge?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Vet bare at han har bodd her i 10 år, tatt lappen her, og han har vært sammen med konen sin i 5 år. Så han kom hit før han traff henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Vet bare at han har bodd her i 10 år, tatt lappen her, og han har vært sammen med konen sin i 5 år. Så han kom hit før han traff henne.

Det betyr ikke all verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...