AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Var på en hyggelig date for 2 dager siden. Vi var ute og drakk drinker og det ble en god del drikke etterhvert . Praten gikk lett, god stemning, berøring, flørting, leie hender, klining og vi avtalte faktisk en ny date. Han hintet til at han ville ha meg med hjem og jeg hintet til at det ikke er aktuelt på første date. Følte det var så god stemning at jeg garantert kom til å høre fra han. Kan man oppfatte en date helt feil? Var det bare alkoholen som gjorde at det ble flørting ? Eller tar han ikke kontakt nå fordi vi allerede halvveis har avtalt en date neste uke? Vi var jo fulle da vi snakket om at vi skulle gå et sted å spise neste gang. Tenker om han er int. burde han ikke takket for en hyggelig date innen et par dager?Anonymous poster hash: bb958...8c6
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Han var sikkert så dritings at han ikke husker noe! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Eller ville han kanskje bare ha deg med hjem?? Eller kanskje han føler seg avvist/tror du ikke er så interessert fordi du ikke ville bli med han hjem? Anonymous poster hash: cc73e...02b 1
Gjest Tingelinling Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Du kan jo sende en melding og takke for hyggelig date. Spør om han vil ha shoppinghjelp i disse travle tider.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Da får du takke for daten da Han kanskje venter på deg. Anonymous poster hash: a716a...e90 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 To dager er ikke allverdens, kan hende du får en melding idag eller imorgen. Ellers kan det hende han ikke er interessert. Han ville bare ha deg med hjem, eller han syntes ikke daten var like bra som du syntes. Anonymous poster hash: 67982...bbb
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 TS her. Ok ingenting hørt. Så rart at man kan ha så forskjellig oppfatning av daten, om han rett og slett ikke synes det var bra og ikke er interessert i og ses igjen. Jeg vil helst ikke være den som tar kontakt. Er av oppfatningen av at gutter tar kontakt om de er interessert. Er det umulig at han tenker at vi på en måte har en så klar avtale om neste date at det ikke er nødvendig og ta kontakt før det nærmer seg ? Vi snakket om hvor, hvilken dag osv. Anonymous poster hash: bb958...8c6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Kanskje han sitter hjemme og tenker akkurat det samme som deg. Anonymous poster hash: 5eab3...af3 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Jeg blir litt irritert når flere alltid skal komme med den ´´kanskje han venter på at du skal ta kontakt?``. Mannen tar faktisk kontakt om han er interessert. Tar han ikke, så er han ikke interessert. Mannen bør lede litt ann her. Anonymous poster hash: b0455...572 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 Jeg vil helst ikke være den som tar kontakt. Er av oppfatningen av at gutter tar kontakt om de er interessert. Her har du problemet ditt. Anonymous poster hash: 7d790...18d 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #11 Skrevet 14. desember 2014 Høres ut som en jeg har vært på date med. Hvilken by er det snakk om? Anonymous poster hash: b17e4...d0f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #12 Skrevet 14. desember 2014 TS igjen. Jeg tror det er så enkelt som at menn faktisk tar kontakt om de er interessert i en dame. Spørsmålet er vel heller om man kan oppfatte en date så forskjellig ? Eller planlegge neste date med noen man ikke er interessert i å se igjen? Anonymous poster hash: bb958...8c6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #13 Skrevet 14. desember 2014 Høres ut som en jeg har vært på date med. Hvilken by er det snakk om? Anonymous poster hash: b17e4...d0f Dette er i Oslo. Anonymous poster hash: bb958...8c6
jjente19 Skrevet 14. desember 2014 #14 Skrevet 14. desember 2014 TS igjen. Jeg tror det er så enkelt som at menn faktisk tar kontakt om de er interessert i en dame. Spørsmålet er vel heller om man kan oppfatte en date så forskjellig ? Eller planlegge neste date med noen man ikke er interessert i å se igjen?Anonymous poster hash: bb958...8c6 Hvor ble du kjent med han da? Er dere venner på fb eller har han nummeret ditt?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #15 Skrevet 14. desember 2014 TS igjen. Jeg tror det er så enkelt som at menn faktisk tar kontakt om de er interessert i en dame. Spørsmålet er vel heller om man kan oppfatte en date så forskjellig ? Eller planlegge neste date med noen man ikke er interessert i å se igjen?Anonymous poster hash: bb958...8c6 Hvorfor tror du det, og hvorfor tror du ikke det er så enkelt at kvinner tar kontakt om de er interessert i en mann? Anonymous poster hash: 7d790...18d 2
globalagogo Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 TS igjen. Jeg tror det er så enkelt som at menn faktisk tar kontakt om de er interessert i en dame. Spørsmålet er vel heller om man kan oppfatte en date så forskjellig ? Eller planlegge neste date med noen man ikke er interessert i å se igjen? Anonymous poster hash: bb958...8c6 Ja fordi alle menn er helt like... 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Hvor ble du kjent med han da? Er dere venner på fb eller har han nummeret ditt? Daten er fra Tinder. Han har meg på tinder, snapchat og telefonnummeret . Så ingen fare for at han ikke vet hvordan han skal få kontaktet meg igjen.Anonymous poster hash: bb958...8c6
Okapi Skrevet 14. desember 2014 #18 Skrevet 14. desember 2014 Kom det fram på daten at du har sånne reaksjonære holdninger? Kan jo være derfor han ikke tar kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #19 Skrevet 14. desember 2014 Vi sier alt for å få knulla...du ble ikke med. Han leter videre etter en som ikke er så vrien. Nå kan du ta steget ned fra din høye hest. Anonymous poster hash: 92068...a53 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #20 Skrevet 14. desember 2014 Jeg blir litt irritert når flere alltid skal komme med den ´´kanskje han venter på at du skal ta kontakt?``. Mannen tar faktisk kontakt om han er interessert. Tar han ikke, så er han ikke interessert. Mannen bør lede litt ann her. Anonymous poster hash: b0455...572 Dette er bare tull. Det er forskjell på jenter og kvinner. Anonymous poster hash: 766df...7fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå