Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt behandlet dårlig av en person, og må bare si fra om hvordan h*n har påvirket meg. Det har vært sylfrekk oppførsel med løgn og prøve å drite meg ut og tro jeg innbilte meg ting, og så viste det seg at jeg hadde rett hele tiden.

Jeg prøver å skrive et brev, men når jeg skriver så tar det helt av, og jeg blir så sint at jeg går alt for detaljert til verks og skriver alt for mye, og det høres bare ut som hat til slutt, og jeg lekser opp. Men egentlig er jeg mest lei meg.

Hvor enkelt bør jeg gjøre det? Har noen av dere noen gode retningslinjer for hva jeg bør/kan si, og hva jeg ikke skal si? Hvor langt kan det max være?

Anonymous poster hash: 093d9...585
Skrevet

Gjorde dette selv en gang, endte opp med ti ord som beskrev situasjonen jeg satt i, og hvilke følelser jeg hadde på den tiden. Det korte er ofte det beste noen ganger.

Skrevet

Gjorde dette selv en gang, endte opp med ti ord som beskrev situasjonen jeg satt i, og hvilke følelser jeg hadde på den tiden. Det korte er ofte det beste noen ganger.

Lyst til å dele hva du skrev, hvor langt du gikk?

Jeg prøver å holde det kort, men så vet jeg bare så godt hva h*n kommer til å forsvare seg med, f.eks. "jamen jeg visste ikke at det var så viktig for deg". Får derfor lyst til å skrive allerede at, "Og jo, du visste hvor viktig det var for meg, etter at jeg hadde tatt det opp med deg 5 ganger tidligere, og det er utrolig respektløst av deg å ta den der!"

-TS

Anonymous poster hash: 2ac62...6bd

Skrevet (endret)

Lyst til å dele hva du skrev, hvor langt du gikk?

Jeg prøver å holde det kort, men så vet jeg bare så godt hva h*n kommer til å forsvare seg med, f.eks. "jamen jeg visste ikke at det var så viktig for deg". Får derfor lyst til å skrive allerede at, "Og jo, du visste hvor viktig det var for meg, etter at jeg hadde tatt det opp med deg 5 ganger tidligere, og det er utrolig respektløst av deg å ta den der!"

-TS

Anonymous poster hash: 2ac62...6bd

Jeg skrev egentlig flere for å være ærlig, sendte dem aldri - unnlot bare å ta kontakt og prøve å leve livet og heller bruke musikk til å få ut litt frustrasjon. Men jeg endte med noe ala "Jeg håper du vet hvor mye jeg brydde meg"

Skriv det du har lyst å skrive, men hold det kort og presist. Er det snakk om brudd?

"To appreciate life fully, one must learn to let go"

Endret av dillyduzit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...