Gå til innhold

Venneforespørsel til noen man ikke kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått venneforespørsel av en fyr jeg aldri har sett. Ser at vi har en felles venn (mer bekjent), men ellers ingenting felles. Hvorfor gjør folk det? Han ser ut som en egentlig oppegående fyr.
Jeg har ikke en åpen profil, det meste er skjult inkludert bilder.

Anonymous poster hash: b864f...0e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo mulig profilen dukket opp et sted og han kom borti den knappen for å legge til uten å mene det, for eksempel. Det har skjedd meg en gang - da merket jeg at jeg hadde trykket feil og avbrøt forespørselen, men man får jo ingen beskjed om det, så det er helt naturlig å ikke få det med seg. Ellers kan det være han tror du er en annen. Eller flere andre grunner. Er jo umulig for oss å si, men det er jo sånt som hender.

Det er ikke verre enn å avvise forespørselen heller, akkurat. En av verdens minste hendelser.

Anonymous poster hash: 78f93...13f
  • Liker 3
Skrevet

Jeg husker en gang i tiden, da hadde vi IRC som vi kommuniserte over. Da ble man kjent med mengder av nye mennesker, hadde treff med en rekke folk man aldri møtt før og fikk mange nye venner.

I dag skal man kjenne hverandre for å i det hele tatt kunne kommunisere på nett. Hva skjedde?

Anonymous poster hash: c1088...8df
  • Liker 1
Skrevet

Det får jeg også, ganske ofte. Stort sett er forespørslene fra noen jeg har felles venner med, men som jeg aldri har møtt, eller vet hvem er. Går ut fra at det er folk med litt begrensede sosiale antenner?

Jeg jobber i et stor firma og får også av og til venneforespørsler fra andre i samme firma, men som jeg aldri har sett eller hatt noe å gjøre med. Da føler jeg meg forpliktet til å akseptere, men setter de på restricted-listen.

Skrevet

Vi hadde en felles bekjent, ja.

Det er ikke et problem, jeg slettet den jo bare. Men jeg tenkte kanskje noen visste om det var vanlig, og kanskje mest til dem som har litt mer åpne profiler enn hva jeg har. Ble bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: b864f...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...