Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fire småsøstre i alder 2-17 år. Jeg jobber som vikar på dagsoppdrag, og etter tre uker med sykdom har lønningen vært nærmest ikkeeksisterende nå før jul. Hadde jeg ikke kommet hjem til jul, hadde jeg ikke hatt penger til å leve den neste måneden, for å si det sånn. Men allikevel vil jeg gi søstrene mine en liten julegave, bare for hyggens skyld. Har dere noen tips til billige gaver?

Anonymous poster hash: a5677...22a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire småsøstre i alder 2-17 år. Jeg jobber som vikar på dagsoppdrag, og etter tre uker med sykdom har lønningen vært nærmest ikkeeksisterende nå før jul. Hadde jeg ikke kommet hjem til jul, hadde jeg ikke hatt penger til å leve den neste måneden, for å si det sånn. Men allikevel vil jeg gi søstrene mine en liten julegave, bare for hyggens skyld. Har dere noen tips til billige gaver?

Anonymous poster hash: a5677...22a

Små dukker ala Steffi evi love til de minste, litt make up til eldste?

Anonymous poster hash: b965c...6c7

Skrevet

Jeg ville ha fått noe som jeg får bruk for. Ikke noe kjipt som sminke (med mindre du vet hvilke produkter hun bruker) eller sånt tull. Hva med en liten parfymebeholder? Kjempesmart å ha når en skal reise. Den rommer vel rundt 1 mL. Den koster 150 kr på Enklere Liv. Eller hva med et lite smykkestativ? Dette koster 200 kr og er noe jeg har gitt til en venninne. Nå tenker jeg litt på 17-åringen. De minste er det ikke så farlig med, men bruksting for barn er jo alltid en vinner. Klær og sånt er jo ganske kjedelig for et barn. Gjerne en leke med farger og som lager lyd. Nå spørs det jo helt hva slags alder hver av de er i da.

Fint om du sier sånn ca hvor mye du vil legge inn i hver gave. Det er litt lettere da å komme med tips.

Anonymous poster hash: 38fad...e32
Skrevet

Hva med brettspill som de kan dele på? Eller om jeg forstod deg rett så skal du hjem til de i jula, så hva med å kjøpe en familiefikm og noe godteri så kan dere ha filmkveld i romjula. Hun på 2 bryr seg nok ikke og hun på 17 har nok forståelse for at det ikke blir noen stor greie. En filmkveld med storesøster de kanskje ikke ser så er jeg sikker på at de setter pris på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...