AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Hei dere Jeg lurer på en ting. Hvordan får man gutten/mannen alle jentene/kvinnene sikler etter? Altså, man bør vel klare å skille seg veldig godt ut i forhold til de andre som er etter han? Det er lett nok å finne og få en allright mann, men ikke like lett å få mannen som har 50 kvinner etter ham. Mannen som ´´alle`` kvinner vil ha er godt utdannet, har god økonomi, er ekstremt kjekk utseendetmessig, holder seg i form, har flerne hobbyer og holder seg opptatt, samt har en flott personlighet. Kjør tips Anonymous poster hash: 29f17...6a7
absinthia Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Beklager. Dette blir bare for dumt. Hvorfor er det så viktig at alle kvinner vil ha ham? Man finner seg en bra fyr som en kommer overens med og som har det lille ekstra, helt uten at " alle" kvinner vil ha ham. 9
Gjest Usminket Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Først og fremst tenker jeg at du bør se veldig bra ut selv. Altså være godt over gjennomsnittet, slik at du tiltrekker han og slår ut de mindre heldige. Så må du ha en super personlighet som passer hans og noenlunde like interesser. Dette er i vært fall en start. Hvorfor vil du ha en slik mann som alle vil ha? Det er jo bare stress 2
Christiania_Oslo Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Er du en som ser på menn som en ting TS? Du vil ha han KUN hvis alle andre vil ha han liksom?
Gjest Hummels Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Bare vær deg selv 100%, gjerne flørt litt, og humor er viktig. Må ikke tro alle menn som alle damer er gal etter kun går etter utseende på damer. Det viktigste er personligheten og hvem personen er. Selvfølgelig er forelskelse viktig. Begge må få følelser hvor hverandre, og det får man ikke bare av utseendet. Endret 14. desember 2014 av Hummels 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Generelle tips er vel å ha en interessant personlighet, trene og holde figuren godt (ikke være overvektig), være aktiv i sengen. Kjekkasen som du snakker om har mange tilbud og da må du rett og slett gi ham en bedre deal enn hva de andre gjør! Normalt vil jeg ikke anbefale å gå etter såpass populære personer, da det ofte ikke vil være verdt det! (dette gjelder for begge kjønn). Anonymous poster hash: 17fb3...267
Sofia123 Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Hei dere Jeg lurer på en ting. Hvordan får man gutten/mannen alle jentene/kvinnene sikler etter? Altså, man bør vel klare å skille seg veldig godt ut i forhold til de andre som er etter han? Det er lett nok å finne og få en allright mann, men ikke like lett å få mannen som har 50 kvinner etter ham. Mannen som ´´alle`` kvinner vil ha er godt utdannet, har god økonomi, er ekstremt kjekk utseendetmessig, holder seg i form, har flerne hobbyer og holder seg opptatt, samt har en flott personlighet. Kjør tips Anonymous poster hash: 29f17...6a7 Vil du ha mannen eller skal du bare ha han fordi andre kvinner vil ha han? 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Hva med å finne en mann som vil ha deg? 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Generelle tips er vel å ha en interessant personlighet, trene og holde figuren godt (ikke være overvektig), være aktiv i sengen. Kjekkasen som du snakker om har mange tilbud og da må du rett og slett gi ham en bedre deal enn hva de andre gjør! Normalt vil jeg ikke anbefale å gå etter såpass populære personer, da det ofte ikke vil være verdt det! (dette gjelder for begge kjønn). Anonymous poster hash: 17fb3...267 Gi en bedre deal? Ble noe horete over dette utsagnet. Anonymous poster hash: 4bff4...5da 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 Jeg kjenner en sånn, og nå har han 2 kjærester på en gang og alle 3 bor sammen. Du bør derfor være 2 stk jenter. Anonymous poster hash: 40ffd...327
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #11 Skrevet 14. desember 2014 Gi en bedre deal? Ble noe horete over dette utsagnet. Anonymous poster hash: 4bff4...5da Hehe, ser den. På sett å vis så er det jo absolutt likheter, skal man få de mest populære partnerne, må en slå konkurrentene, aka. gi de en bedre deal. Eks. hun vil nok fort komme til kort om hun ikke vil suge, eller er kjip i sengen. Svelger hun vil det nok være digg for mange menn. Anonymous poster hash: 17fb3...267
Ramona Skrevet 14. desember 2014 #12 Skrevet 14. desember 2014 Hehe, ser den. ;)På sett å vis så er det jo absolutt likheter, skal man få de mest populære partnerne, må en slå konkurrentene, aka. gi de en bedre deal. ;)Eks. hun vil nok fort komme til kort om hun ikke vil suge, eller er kjip i sengen. Svelger hun vil det nok være digg for mange menn. Anonymous poster hash: 17fb3...267 du ser meg ikke, men jeg himler ned øynene av utsagnet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #13 Skrevet 14. desember 2014 Du må bli dama som alle menn vil ha. Anonymous poster hash: 80ee2...d69 3
Gjest Mythic Skrevet 14. desember 2014 #14 Skrevet 14. desember 2014 Hehe, ser den. På sett å vis så er det jo absolutt likheter, skal man få de mest populære partnerne, må en slå konkurrentene, aka. gi de en bedre deal. Eks. hun vil nok fort komme til kort om hun ikke vil suge, eller er kjip i sengen. Svelger hun vil det nok være digg for mange menn. Anonymous poster hash: 17fb3...267 Ja, om dama svelger eller ikke er helt avgjørende for om hun blir mor til hans fremtidige barn
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2014 #15 Skrevet 14. desember 2014 Ja, om dama svelger eller ikke er helt avgjørende for om hun blir mor til hans fremtidige barn Jepp! Hun blir ikke mor til hans barn. Himmel! Hun kysser jo barnet med den munnen! Nei, her er det én kvinne som føder og en fire fem som suger og svelger! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 Du må bli dama som alle menn vil ha. Anonymous poster hash: 80ee2...d69 Dette, ganske enkelt. En smellvakker kvinne får en velstående og selvsikker mann. En kvinne i god form får en mann med en flott kropp. En kvinne i sin beste alder får en mann i sin beste alder. De fleste ender opp med sin match. En mann som skiller seg ut velger en kvinne som skiller seg ut. Iblant dagens kyniske, selvsentrerte og negative mennesker er det f.eks. en positiv, omsorgsfull og givende kvinne. Blant alle som i dag hopper til sengs med hvem som helst, er det en kvinne som har personlige grenser. Blant alle som er desperate etter å "lande" en bra fyr, er det en kvinne som gir ham noe rom og frihet og er behagelig å omgås. Blant alle som er potetsekker i senga eller sier nei til sex hver gang de er slitne, er det hun som er komfortabel i egen kropp, liker å eksprimentere og er glad i sex. Vanskelig er det ikke. Mennene med valgmuligheter går etter kvinnene alle vil ha. Anonymous poster hash: 9830a...39f 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Dere spør meg: Hvorfor ville ha en mann som alle kvinner vil ha? Men det sier seg vel selv? Alle vil vel ha det beste, hvis de kan få det? Hvorfor slå seg til ro med en mindre bra mann om man har sjangs på den beste? Og klart vil jeg ha en mann som vil ha meg og ikke andre. Er derfor jeg først må danke ut de andre ts Anonymous poster hash: 29f17...6a7
absinthia Skrevet 14. desember 2014 #18 Skrevet 14. desember 2014 Dere spør meg: Hvorfor ville ha en mann som alle kvinner vil ha? Men det sier seg vel selv? Alle vil vel ha det beste, hvis de kan få det? Hvorfor slå seg til ro med en mindre bra mann om man har sjangs på den beste? Og klart vil jeg ha en mann som vil ha meg og ikke andre. Er derfor jeg først må danke ut de andre ts Anonymous poster hash: 29f17...6a7 De beste er jo sjeldent de alle løper etter. Det er forskjell på å være en bra mann og å være en populær mann. Uansett er det ikke noe poeng å gjøre så mye for å få sjangs, det blir bare slitsomt når du plutselig begynner å være ditt gamle gode jeg. Har forøvrig kastet vrak på " alle damers drøm" til fordel for en som ikke var så typisk drømmemann, fordi sistnevnte var mer ærlig, ikke så opptatt av at alle skulle like ham og var opptatt av å ikke gi et bedre inntrykk enn hva realiteten var. - Dermed gikk han av med prisen - altså meg, til førstnevntes store overraskelse. Resultatet er at jeg ble sittende med en mann som fortsatt er storfornøyd med å bli valgt og jeg selv er fortsatt fornøyd med valget mitt, mens dama som etterhvert endte opp med alle damers drømmemann har en mann som lurer seg til litt damekos i smug, både her og der, fordi han sjarmerer alle i senk og får mange tilbud. 2
Gjest EnFyr Skrevet 14. desember 2014 #19 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Bli i lag med han, pul, få en unge. Så blir det skilsmisse, så stikker han videre til neste. Heldigvis har jeg dataspill, så jeg (og andre som meg) slipper å bekymre meg over kjedsommelighet mens andre holder på. Endret 14. desember 2014 av EnFyr
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #20 Skrevet 14. desember 2014 Bli i lag med han, pul, få en unge. Så blir det skilsmisse, så stikker han videre til neste. Heldigvis har jeg dataspill, så jeg (og andre som meg) slipper å bekymre meg over kjedsommelighet mens andre holder på. I will Anonymous poster hash: 29f17...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå