Gjest insta72 Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 pusen min har kranglet meg en nabo katt som prøver virkelig å komme inn til oss og ta maten hans. ikke godt mottatt av pus.. fikk noe sår i øra og nakken men ikke noe blod så det ut som.. i dag vil han ikke mye ut og holder seg under senga min og for å si det som det ser ut.. han furter.. men er litt nærvøs da.. att han er så lite aktiv.. har ikke feber trur jeg.. men det oppdaget jeg heller ikke sist gang. og da fikk han pencelin. Skal jeg bare anta att dette bare er dårlig dag for pus og la han furte i fred eller er dyrlegen noe jeg må vudere
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Det er nok lurt å ta han til dyrlegen. Jeg hadde en katt som fikk sår, og jeg antok at det ville gro av seg selv. Før jeg over en uke etterpå fikk vite av dyrlegen at hun hadde verkebyll pga. infisert sår. Og den byllen var diger, dekket et stort areal, som jeg ikke hadde sett oppdaget siden hun var langhåret. Måtte opereres bort, og tok jo en tid før såret ble tilhelet etterpå, hvor hun måtte være inne med bandsje. Dyrlegeregningen kom på 4000 til sammen. Anonymous poster hash: acbbc...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå