MariaSK Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg finner bare ikke svaret på dette! Hvor mye utgjør egentlig olje/gass, fiskeproduksjon og vannkraft for norsk økonomi hver for seg? Eller hvor stor del utgjør de av eksporten? Jeg går ut fra at dette er det viktigste for norsk eksport. Noen som vet noe om dette? Jeg bor i Tyskland og skal bare ha en rask gjennomgang av dette i morgen, så må ikke vite nøyaktig, bare sånn omtrent:)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Kjære Maria. Her er litt om utenrikshandel, vet ikke om dette inneholder alt du trenger, men til en rask gjennomgang så kanskje det holder? Anonymous poster hash: 97f0d...a97
MariaSK Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2014 Kjære Maria. Her er litt om utenrikshandel, vet ikke om dette inneholder alt du trenger, men til en rask gjennomgang så kanskje det holder? Anonymous poster hash: 97f0d...a97 Tusen takk for så raskt svar! Dere er fantastiske:) problemet er bare at jeg trenger helt enkel informasjon, dvs. ikke informasjon om endringer fra tidligere år, osv. Jeg har funnet ut at norsk eksport av olje og gass står for ca. 40% av gevinsten fra norsk eksport, og at næringen utgjør ca. 30% av norsk økonomi.. Men hva med fisk, energi, osv.? Hvor stor del utgjør de andre næringene? Jeg skal snakke om masse annet om Norge også - dette er bare noe jeg føler jeg må kunne nevne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå