Gå til innhold

Veier 64 kg vil ned 5 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 163 cm høy kvinne og begynnelsen av 20 årene. Har dere noen måltidstips av hva man bør inga for å gå ned i vekt? Jeg får maks trent styrke 2 ganger i uken ca 45 minutt, bør jeg trene kardio i tillegg, eller mer styrke? Min store svakhet er sjokolade, må ha det hver dag.

Anonymous poster hash: 647b0...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 163 cm høy kvinne og begynnelsen av 20 årene. Har dere noen måltidstips av hva man bør inga for å gå ned i vekt? Jeg får maks trent styrke 2 ganger i uken ca 45 minutt, bør jeg trene kardio i tillegg, eller mer styrke? Min store svakhet er sjokolade, må ha det hver dag.

Da er det vel heller sjokoladen hver dag du må se på da...

Det koster gjerne å gå ned i vekt..

Anonymous poster hash: c50f3...43c

Skrevet

Da er det vel heller sjokoladen hver dag du må se på da...

Det koster gjerne å gå ned i vekt..

Anonymous poster hash: c50f3...43c

Det er snakk om en liten sjokolade på 20-30 gram. Altså rundt 120 kcal.

• Liker 1
Skrevet

Det er snakk om en liten sjokolade på 20-30 gram. Altså rundt 120 kcal.

Ja? Og det er fremdeles du som vil ned i vekt?

Ingenting kommer gratis her i livet ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ned 5 kg når du veier 64 kg?

Skrevet

Tell kalorier. Du kan unne den sjokoladen, man da blir det mindre mat. Anbefaler at du holder deg på 1300 kcal - og spiser opp kaloriene som du forbrenner på treningen

Anonymous poster hash: bc644...016
Skrevet

jeg vil virkelig ikke tenke på det, men du blir jo så tynn :/ håper du bygger gode muskler så du ikke bare blir bein.

drikker du nok vann? hvordan er aktiviteten din ellers i uka? hvis du kun trener styrke 2 ganger vil jeg anbefale deg å prøve å presse inn litt ekstra trening.

Anonymous poster hash: d646c...30e
Skrevet

Jeg må jogge 4 km for å forbrenne 120 kalorier... viser endomondoen min. Hadde droppet den...

Skrevet

Er dessverre ikke så flink å drikke vann, kan prøve å ha med meg vannflaske. Drikker for det meste sort kaffe første halvdelen av dagen.

I følge pulsklokka så forbrenner jeg mellom 600-800 kcal i løpet av en styrketime på sats så tror ikke forbrenningen det er noe galt med, men inntaket av mat og også feil mat. Spiser ikke direkte junk food (pizza, hamburger, baguette osv) men tror jeg spiser litt for mye mat generelt. Har aldri telt kalorier så det er bare i det siste det har sklidd ut og jeg har lagt på meg.

Ser bra ut nå men tenker at det kommer raskt til å forandre seg hvis jeg ikke passer på vekten siden jeg blir eldre. Har lite magefett men store lår og stor rumpe.

Skrevet

Jeg må jogge 4 km for å forbrenne 120 kalorier... viser endomondoen min. Hadde droppet den...

Den vise feil ja.

Man forbrenner ca sin kroppsvekt hver km.

Anonymous poster hash: 24060...6a5

Gjest bamsemumsa
Skrevet

5:2 dietten fungerer veldig bra så lenge man klarer å holde seg til den. To fastedager ila uka med minst en dag i mellom. 500kcal max for kvinner og 600 kcal max for menn. Har selv gått ned to kilo på to uker ved hjelp av denne dietten:-) Men det kan være lurt å fortsette å faste ca en dag i uka for å opprettholde vekta. For min del ble jeg kvitt stor og mye oppblåst mage ved å begynne å faste. Det er ikke sikkert det passer for deg, men det er uansett verdt å prøve:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...