AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Alltid hatt pen hud, men nå plutselig er den helt forferdelig. Alltid fått en bitteliten kvise i ny og ned, men nå er de store, aggressive og mange i en alder av 27. De varer også flere uker. Jeg begynner å bli deprimert av å se ut som dette. Er rundt hele ansiktet bortsett fra nesen. Jeg begynte på hudpleieserie anbefalt av hudpleieren min, gått på denne i ca 2 uker, men allikevel så popper det opp nye kviser HVER dag!!!!!! Jeg spiser ikke annerledes enn hva jeg har gjort på de siste 10 åra heller. Så veldig rart år jeg plutselig har fått så stygg hud. Hva skal jeg gjøre? Hilsen deprimert over sin egen hud - 27Anonymous poster hash: 7ff85...ba1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Snakk med legen din. Hodeputer, vaskemidler, nytt sengetøy m.m. alt kan påvirke - også hormonforandringer i kroppen din. wræling hjelper ikke.Anonymous poster hash: ade6c...14a
vimsefrøken Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Høres ut som du kan gjennomgå noen hormonforandringer. Selv opplevde jeg plutselig å få store stygge utbrudd i midten av 30 årene. Ble helt fortvilet da det var skikkelig underjordiske acne som brukte evigheter på å komme skikkelig ut, for så å bruke evigheter på å bli borte. Det kan også være at du blir verre av de produktene du har fått hos hudpleier. Ofte blir det verre før det blir bedre, og først kan du ofte se resultater etter ca 6 uker på visse produkter, noen ganger kan det t.o.m ta lengre tid. Kan jeg spørre hvilke produkter du fikk hos hudpleier? Noen produkter gjør huden verre da den gjennomgår en renselsesprosess for å bli kvitt alt som ligger under huden, og det kan være en skikkelig ille prosess.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Høres ut som du kan gjennomgå noen hormonforandringer. Selv opplevde jeg plutselig å få store stygge utbrudd i midten av 30 årene. Ble helt fortvilet da det var skikkelig underjordiske acne som brukte evigheter på å komme skikkelig ut, for så å bruke evigheter på å bli borte. Det kan også være at du blir verre av de produktene du har fått hos hudpleier. Ofte blir det verre før det blir bedre, og først kan du ofte se resultater etter ca 6 uker på visse produkter, noen ganger kan det t.o.m ta lengre tid. Kan jeg spørre hvilke produkter du fikk hos hudpleier? Noen produkter gjør huden verre da den gjennomgår en renselsesprosess for å bli kvitt alt som ligger under huden, og det kan være en skikkelig ille prosess. Takk for svar. Hva gjorde du for å bli kvitt de. Bruker pevonia serien.Anonymous poster hash: 7ff85...ba1
vimsefrøken Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Takk for svar. Hva gjorde du for å bli kvitt de. Bruker pevonia serien.Anonymous poster hash: 7ff85...ba1 Jeg endret hudpleierutinen min, den er ekstremt omfattende nå. Gikk gjennom alt av sminke og brukte lang tid for å finne ut hva jeg reagerte på. Begynte med nattlysolje og omega kapsler, samt annen prevensjonsmiddel. Etter mange måneder fungerte dette, og nå får jeg bare noen få utbrudd i perioder når jeg er ekstra hormonell. Mens jeg før fikk små kviser, er de nå underjordisk acne hvis de først kommer. Men heldigvis nå bare en eller to en sjelden gang.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Ts her igjen Jeg bruker ingen andre produkter enn hudpleie. Om jeg skal på fest så er det bare minerals pudder, men dette er så sjeldent, pluss at jeg har aldri bryti ut på det før. Går ikke på prevensjon heller. Så er nok rene hormoner kanskje. Men hvordan skal jeg få orden på dette? takk for svar Anonymous poster hash: 7ff85...ba1
vimsefrøken Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Ts her igjen Jeg bruker ingen andre produkter enn hudpleie. Om jeg skal på fest så er det bare minerals pudder, men dette er så sjeldent, pluss at jeg har aldri bryti ut på det før. Går ikke på prevensjon heller. Så er nok rene hormoner kanskje. Men hvordan skal jeg få orden på dette? takk for svar Anonymous poster hash: 7ff85...ba1 Jeg gikk heller ikke på prevensjonsmiddel når jeg ble sånn. Det var hormonendringer som kom med at jeg ble eldre. Jeg begynte på prevensjonsmiddel for å få bukt med det. Det hjalp på hormonene. Er ikke lett å finne ut av. Godt mulig p-piller eller p-sprøyte kan hjelpe deg
Gjest Aella Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Høres ut som du er gjennom det samme som meg, jeg er 25 :/ det er utrooooolig kjipt. Mine har riktignok blitt noe bedre da Hormonendringer ja? Jeg vil jo gjerne bli gravid om litt. Finnes det noe som kan hjelpe men som ikke er med prevensjon?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Mobiltelefon/telefon inntil huden gir også kviser. Anonymous poster hash: 28818...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå