Gå til innhold

Min treningsuke :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd og tips til hvordan jeg eventuelt kan forandre treningsuka mi, eller bare høre noen andres meninger om den. Jeg har ikke noe spesielt formål med treningen min, men bare elsker å være i fysisk aktivitet og kjenne jeg bruker kroppen. Håper noen tar seg tid til å kommentere :) Her er uken som gikk:

Mandag: Løpetur ute 45 minutter, 15 min styrke med egen kroppsvekt, hjemme.

Tirsdag: Løpe på mølle 30 minutter, styrketrening 45 minutter, treningssenter.

Onsdag: Gåtur rask gange, ute, 30 minutter.

Torsdag: Ellipsemaskin 30 minutter, gruppetime (cardiostep) 45 minutter.

Fredag: Løpe på mølle 35 minutter, styrketrening 40 minutter, treningssenter.

Lørdag: Gåtur rolig gange, 60 minutter.

Søndag: Løpe på mølle 20 minutter, ellipsemaskin 20 minutter, gruppetime (pump) 30 minutter.

Hilsen jente, 20 år :)

Anonymous poster hash: ec0e1...3f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes treningen din ser veldig fin og variert ut! :) Viktig å drive med litt forskjellig for å opprettholde motivasjonen, når man ikke trener mot et bestemt mål. Husk bare å restituere nok, siden du trener såpass mye som du gjør :) Har du ingen dager hvor du hviler helt?

Skrevet

Jeg synes treningen din ser veldig fin og variert ut! :) Viktig å drive med litt forskjellig for å opprettholde motivasjonen, når man ikke trener mot et bestemt mål. Husk bare å restituere nok, siden du trener såpass mye som du gjør :) Har du ingen dager hvor du hviler helt?

Jeg har sjelden en dag hvor jeg ikke gjør noen form for fysisk aktivitet, kanskje 2-3 dager per måned. Unntak er dersom jeg er på ferie, eller i høytider osv. Det kan likevel påpekes at en rolig gåtur på 60 minutter er ikke noe jeg anser som trening, bare en koselig spasertur med kjæreste/venninne, for å få litt frisk luft :)

TS

Anonymous poster hash: ec0e1...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...