AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Hei Jeg har brunt hår, noen ganger ser det lyse brunt ut, andre ganger ser det nesten sort ut. Har noen ett eller flere tips til å få det så blondt som mulig, ute å farge? På forhånd takkAnonymous poster hash: 83d7f...663
Kira-delta Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 John frieda 'go blonder lightening' shampoo og balsam fungerer det tar litt tid, men jeg brukte den sist jeg farget håret brunt og det ble for mørkt. Tok to-tre uker før jeg så at håret var lysere da, men den fungerte
Shai Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Hva med Lee Stafford Sunkissed Lightening Spray? Har selv brukt den og er ganske fornøyd. Du bare sprayer den på håret når det er fuktig og det trengs en kanskje å brukes 14 ganger, altså hele sprayen, men når du er ferdig med "behandlingen" er håret ditt blitt merkbart lysere
geene Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 John Frieda Go blonde serien funker og er ikke så dyr, serien har også en "Go blonder spray" som lysner håret betraktelig. Kan kjøpes på Cubus
Alvea Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 *Det hander vel om lyset du er også. *Rent hår ser også lysere ut enn fett hår. *Tørrshampo fra Baptiste gjør at min hår ser lysere ut i alle fall. (Bare gre håret godt etterpå slik at pulveret ikke vises)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå