AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har veldig lyst å farge håret, men jeg har problemer med å finne den "perfekte" hårfargen, så jeg lurer på om det er noen som kanskje kan hjelpe, jeg er desperat etter god hjelp, for jeg har slitt med å finne "wow" fargen i evigheter nå, og frisører jeg har vært hos er aldri enige i hvilken farge som er best for meg. Jeg har en nøytral hudtone som heller mer mot kald enn varm, er ganske blek og har fregner. Jeg synest øyefargen er litt vanskelig å forklare, men folk pleier å si at jeg har isblå øyne. Hårfargen akkurat nuh er en slags rødblondbrun greie, og etterveksten er ganske kjedelig mørk askeblond. Da jeg var liten hadde i noen år ganske blondt hår som etterhvert ble gyllenbrunt. Når det kommer til farger på klær så kler jeg veldig dårlig pastell og beige, duse, eller "muddy" farger, men jeg kler godt sterke, klare farger, som f.eks turkis, fuchisa og knall rød. Jeg har lyst å enten gå for en blond farge som på bildet jeg legger ved, men siden etterveksten er såpass mørk i forhold tenker jeg at det sikkert blir veldig mye vedlikehold? Alternativt har jeg lyst å ha en fin brunfarge, men da er spørsmålet om hvor mørkt jeg bør gå, hvilken nyans osv. Jeg blir utrolig takknemmelig for alle som orker å ta seg tid til å hjelpe meg! http://images.kdramastars.com/data/images/full/57796/ashley-benson.jpgAnonymous poster hash: 110fc...7f2
Vill Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Du høres litt ut som meg. Kva med gyldenblond, rødt, eller ein varm bruntone? Eg ville heller tatt litt lysere brun enn mørk. Siden du har fregner og er så lys, kan du fort bli veldig bleik med for mørkt hår synes eg. Men eg er ingen frisør eller ekspert. Kobberrødt? Det fekk eg mykje skryt for. Men dersom du ikkje vil ha for mykje vedlikehold av ettervekst, kan du jo ta minicolor for å prøve deg fram litt? Eller ta ein farge som ligg nært opp mot din egen. Litt lysere eller mørkere bare. Det var mitt ufaglærte forslag...
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Takker så mye for svar Jeg er litt usikker på om jeg burde velge en varm farge hårfarge, siden jeg heller meer mot en kald hudtone. Men som sagt så er jeg ikke så flink på slikt Er det sånn at om man er kald burde man velge en varm farge, eller skal man ta kald på kald osv? Har så lyst å ha en farge som for frem øyenfargen og alt sånt Anonymous poster hash: 110fc...7f2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Hva med noe sånt? Fantastisk flott rødblond farge med isblå øyne og kald hudtone. Syns det er utrolig pent faktisk. Dette er ikke det peneste bildet av henne, og ser bedre i tv-serien hvor flott hun er med denne hårfargen, hun spiller datteren i tv-serien Castle. Fikk ikke til å legge til bildet, så legger link til siden i stedet http://www.ebaumsworld.com/blogs/view/82890521/ Anonymous poster hash: bb214...ac0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå