Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 er forelsket i en jeg ikke bør være det i, fordi vi begge er opptatt. men idag da jeg snakket med han begynte han å legge ut om hvor lite romantisk dama var, at han gjerne kunne tenke seg å gjøre mye romantisk - men at ho ikke satt pris på det.. Tror han forstår utifra min personlighet at jeg er veldig romantisk - er en slik "drømmende" personlighet.. Det jeg sitter å funderer på nå er da om han sa dette som kun en "klage" på dama - eller fordi han vil komme nærere meg.. ?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Synes det er umodent og lite fint å sitte å klage på dama si til deg. Etter som jeg forstår er dere ikke bestevenner liksom. Og ja, det kan godt hende han gjør dette for å siganlisere at han ikke er fornøyd med henne. Og at han da automatisk er på utkikk etter noen annet.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 vi er nok mere på flørteren, ja.. dog vi begge er i forhold trodde jeg dette var "trygt", iden forstand at det bare var en flørt som ingen av oss har lagt noe mere i - fordi vi begge er fornøyd med partneren vår.. trodde jeg. :-? men når jeg tenker meg om har han tidligere også prøvd å sette meg opp mot min partner.. iallefall slik jeg+mine venner ser verden, så har han sagt ting som ikke helt er på grep med virkeligheten.. Men som jeg fort kunne tenkt at, -jaja, hadde jeg vært med x så ville alt vært så mye lettere.. :-( er jeg ikke på grunna?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Ut ifra det du har fortalt synes jeg du skal skygge banen. Kan høres ut som han har en skjult agenda.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 som feks? er det noe spesielt du tenker på? :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Nå dømmer jeg jo bare ut fra det du skriver her så jeg skal være litt forsiktig med å uttale meg. Men en mann som først klager på sin kjære, og som også er negativ til din kjæreste ville jeg nok være litt kritisk til. Jeg liker iallefall ikke at "hvem som helst" snakker negativt om min kjæreste med mindre det er en åpenbar grunn til det. Det kan være fort gjort at ting blir veldig svart/hvitt, særlig med hensyn til at du er forelsket i denne mannen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 alle er blind i forelskelsen. og du har helt rett, det var/er ingen grunn til å snakke nedlatende om min partner.. men mener du at han kan lure meg innpå noe - med hensyn til at hgan evt (helt sikkert) kan se at jeg er det.. er det noe spesielt du tenker på?
nat26 Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Det virker ikke som om du har tenkt å holde deg unna den fyren.Du sier at han har prøvd å sette deg mot din partner en gang,hva om han gjør det enda en gang?Du sier at du er fornøyd med kjæresten din,hold deg til han da!!!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 så du mener jeg er naiv ifht han andre?!? Jeg mener at selv om det har skjedd engang vil det ikke nødvendigvis skje flere ganger - og det er jo ikke sikkert han mente å gjøre det heller! .. Og som jeg har skrevet over her - så er alle mine intensjoner å bli med min mann!
Gjest Madam Felle Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 er forelsket i en jeg ikke bør være det i, fordi vi begge er opptatt. men idag da jeg snakket med han begynte han å legge ut om hvor lite romantisk dama var, at han gjerne kunne tenke seg å gjøre mye romantisk - men at ho ikke satt pris på det.. Tror han forstår utifra min personlighet at jeg er veldig romantisk - er en slik "drømmende" personlighet.. Det jeg sitter å funderer på nå er da om han sa dette som kun en "klage" på dama - eller fordi han vil komme nærere meg.. ? Du ønsker nok at han sa dette, for å komme nærmere deg. Men hva han egentlig mente er det bare han som kan svare på.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 ja, selvfølgelig hva alle mener når de gjør noe er jo selvsagt bare KUN de som vet hva de egentlig mener. jeg spurte kun på et mer generelt syn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå