Gå til innhold

Adoptert Vs innvandrer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor du er vokst opp avgjør ikke hvor du kommer fra (min mening)

Anonymous poster hash: f607b...fb2

Hva mener du avgjør hvor man kommer fra, da?

Skrevet

Hvor du er vokst opp avgjør ikke hvor du kommer fra (min mening)

Anonymous poster hash: f607b...fb2

Og hva mener du med det? Om man er født i Norge og vokst opp i Sweden er man da norsk og ikke svensk feks om man har bodd der hele livet?

Eller prøver du si at siden jeg er adoptert er jeg ikke norsk?

Bare lurer :-)

Skrevet

Hvorfor bry seg om hva enkelte rasister sier?

Forleden var det noen som reagerte på at en svart jente var Lucia og dette hendte i Sverige. Dette beviser bare at du vil møte enkelte som vil se deg som en innvandrer på grunn av hudfargen.

Konklusjon; gi blaffen i vennina, og jeg skjønner ikke at slike individer har venner i det hele tatt.

Skrevet (endret)

Kanskje du kan være litt selektiv over hvem du bruker tid på?. Tror det er feile folk og fordommer som styrer. Kan være du ser ut som du kommer fra et annet land, men du er nærmest helnorsk. For meg hadde det ikke gjort noe at du var du.

Cecilia Brækhus ser ikke norsk ut men er en skikkelig bergenser.......

Hev deg over fordommene :)

Endret av Coolaid
Skrevet

har søskenbarn fra fillipinene. Hun har hatt noen forhold hun. Hun er bare i 20 årene, så stiftet familie har hun ikke gjort, men har hatt noen lengre forhold. Er sammen med en nå som har vart en stund. Trur ikke de ser på henne som invadrer.

Men jeg har jo noen ganger lurt på hva folk tenker som ikke ver hvem hun er når de ser de ilag, om de automatisk trur han har importert ei dame siden hun er av filipinsk opprinnelse.

Men jeg har aldri sett på adopterte som invadrere, for det er dere jo ikke. Dere er adoptert og norske.

Anonymous poster hash: b7ddb...372
Skrevet

Søstra mi er adoptert og hun er minst like norsk som jeg. Samme med den ene venninna mi, tenker aldri over dette:)

Ikke hør på sånne rare folk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...