_anonym Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Hei, vet ikke helt om hva dere syntes... Men spiser jeg lite/ mye? Frokost: f.eks: et eple(47)/// en yougort (138) middag: kommer helt Ann på hva vi har til middag men jeg vil se rundt 500? Spiser ikke andre måltider men kan jo hende jeg plutselig spiser etterlanet så... I løpet av dagen vil jeg si jeg spiser rundt 800 Kcal da.. Her blir det litt mindre men la på noen Kcal til, kan hende jeg spiser noe annet og skjønner dere, men ikke så ofte det.. Hva syntes dere egt..? (Drikker bare vann forresten)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Du skjønner vel selv at dette ikke er nok? Du får i deg for lite energi og for lite næring. Kroppen din trenger et visst antall kalorier bare for å opprettholde normal funksjon (hjerne, fordøyelse osv.), dette kan regnes ut sånn cirka her; http://www.bmi-calculator.net/bmr-calculator/metric-bmr-calculator.php, i tillegg trenger kroppen næring og energi slik at du kan ha et normalt aktivitetsnivå i hverdagen. Begynn å spise mer, per i dag sulter du deg selv, og det er virkelig ikke sunt. Anonymous poster hash: dbab7...163 1
Gjest Daenerys Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Kjære ts, jeg stenger tråden din ettersom den bryter med en av reglene på Kosthold, trening og sport: - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg