Green Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Til de som allereie har gifta dykk: kva gjekk galt i bryllaupet? (viss det var noe då ) Og kva ville du gjort annleis i ettertid?
April Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Det var ikke noe spesielt som gikk galt hos oss. Var en par ting som ble glemt, men det var uten betydning! Hvis det var noe jeg skulle gjort anderledes ville det vært å slappe mer av og nyte dagen! Og sørget for å få snakket litt mer med gjestene, var ikke alle jeg fikk snakket med!
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Ikke noe annet enn at de tre damene som skulle på hotellet etter middagen og skifte fra bunad til festkjole ble borte i en time og forskjøv kakespisingen med det. En av dem var mamma og hun skulle i tillegg være med på familiebilder vi skulle ta mellom middagen og kaffen.
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Oida Pet :o Det var ikke bra... Nei, det endte med skilsmisse, gitt. Men har blitt fridd til igjen og sagt ja, og denne gangen blir det rett.
hoppende Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 [quote name="PetNei' date=' det endte med skilmisse, gitt. Men har blitt fridd til igjen og sagt ja, og denne gangen blir det rett. Det var godt å høre
Jens Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Absolutt ingen ting!!!Ting gikk faktisk mye bedre enn jeg ville drømt om! Var ikke nervøs verken for å gå inn i kirken, valse etc... Været var som en varm solrik sommerdag, selv om det var om våren Brudevalsen gikk så bra vi aldri hadde danset den før Kvisen jeg hadde på haken hele uken, var borte selve dagen verken min mann eller jeg ble slitne, og hadde masse overskudd til hverandre i bryllupsuiten!!!
Prada Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Ikke noe gikk galt, bare irriterte meg litt over enkeltes handlinger, som å smugdrikke medbragt alkohol (voksne folk har da lært at man ikke tar med medbrakt til et sted som har alle rettigheter?!?!?), og at røykerne ikke en gang klarte å vente til etter at hovedretten var ferdig med å gå ut og røyke. Ingenting gikk galt, slappet av og koste meg hele kvelden. Hadde engstet meg for et par ting på forhånd, men dagen etter kom jeg på at jeg hadde glemt å engste meg for det...
minniepus Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Ikke noe gikk galt' date=' bare irriterte meg litt over enkeltes handlinger, som å smugdrikke medbragt alkohol (voksne folk har da lært at man ikke tar med medbrakt til et sted som har alle rettigheter?!?!?),[/quote'] En "sentral gjest" har allerede sagt han kommer til å gjøre dette .........
smofie Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Mannen var ikke helt på topp.Tok noen dispril.
Augustbrud02 Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Heldigvis var det ikke så mye som gikk galt selve dagen, men i forkant skjedde dette: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=114146 Det som gikk galt hos oss var: -at fryseren ikke virket og at det ikke ble noen isbiter i vannet til middagen. -at det ene filmkamerat ikke var all verdens i kvalitet, heldigvis hadde vi 2 som filmet -at servitørene var litt sløve og ikke fulgte helt med under middagen -at vi ikke fikk suiten vi hadde bestilt for natta, men det visste vi om på forhånd Tror ikke det var så mye jeg/vi ville ha gjort anderledes...kanskje giftet oss borgelig isåfall? Her er en tråd om det samme: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=61051
frosken Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Var vel ikke noe som gikk galt. Det jeg ville gjort annerledes: - lagt ut brennbare CDer med adresserte konvolutter så alle med digitalt kamera bare kunne brenne sine bilder og sende til oss. - hatt mange flere timer til å prate med gjestene (men det er jo ikke så lett å få til...) - passet på at fotografen fikk tatt bilder i helfigur, halvfigur og nærbilder. Vi har ingen bilder som er helt nær av oss.
edea Skrevet 28. juli 2004 #14 Skrevet 28. juli 2004 Snart ett år siden vi giftet oss, men hvis jeg skulle giftet meg igjen ville jeg denne gangen sterkt vurdert å hente inn en venn eller noen som bare sto for filming den dagen. Sånn som det var nå så var det to gjester som skulle ta seg av den biten, og resultatet ble bare sånn halvveis. Ingen av talene er med på filmen. :-( Ellers så syntes jeg selve dagen var helt perfekt.
ragsan Skrevet 28. juli 2004 #15 Skrevet 28. juli 2004 - lagt ut brennbare CDer med adresserte konvolutter så alle med digitalt kamera bare kunne brenne sine bilder og sende til oss. Vi har tenkt å løse dette ved å ha med laptop og "multikortleser" som en eller annen datakyndig får ansvaret for - han/hun vil da få i oppgave å sørge for at de som har med digitalkamera laster ned bildene de har tatt før de forlater selskapet. Men jeg tror kanskje idéen med CD ikke er så dum som tillegg - ting kan jo gå galt.
Holly Hobbie Skrevet 28. juli 2004 #16 Skrevet 28. juli 2004 En av brudepikene traakket paa sloeret mitt slik at jeg nesten fikk whiplash - hvertfall ser det saann ut paa et bilde noen tok akkurat da det skjedde! Ellers gikk alt over all forventning - den lykkeligste dagen i mitt liv! Og det syntes brudgommen ogsaa, i tillegg har de fleste gjestene sagt det var det beste bryllupet de noen gang har vaert i. Det faar vaere nok skryting!
kimmi Skrevet 28. juli 2004 #17 Skrevet 28. juli 2004 vi har alle talene på film, unntatt den delen av min manns tale som var til meg + min tale.... tomt for tape og de nye tapene lå igjen i bilen. vi fikk hentet de etter min tale og har resten på film.... jaja. kanskje det var en mening med det??? ellers gikk alt etter planen, alle koset seg og det var absolutt en suveren stemning blant alle inviterte. passe høytidlig, ikke stivt. og skikkelig artig fest til slutt. jippi!!
zmurfette Skrevet 28. juli 2004 #18 Skrevet 28. juli 2004 Det var vel ingenting som gikk galt, egentlig, men noen av gjestene (hans familie) holdt usedvanlig lange taler, og det er kanskje stygt å si det, men de kjedet meg voldsomt... Faren hans, f.eks., holdt det gående i en halv time, snakket kun om min ektemann - og begynte talen med å fortelle om hvordan han og hans kone hadde hatt det sammen før min mann ble født. Han sa ikke ett ord om at vi hadde giftet oss eller om meg - kunne like gjerne ha vært en tale i et 50-årslag eller no' sånt... De lange talene førte til at vi ble sittende ved bordet nesten 1 1/2 time lengre enn vi hadde planlagt. Alle gjestene jeg snakket med syntes ikke middagen hadde vært spesielt lang, men jeg satt og trippet og var klar for å komme meg opp og få snakket med folk de siste par timene...
Kalas Skrevet 29. juli 2004 #19 Skrevet 29. juli 2004 Det som gikk galt: - Min kjære glemte ringene hjemme - Vi gikk ut for tidlig, før vi hadde skrevet under papirene, så dommerfullmektigen kom løpende etter oss idet vi stolt marsjerte ut til medbrakt trompetist. - Vi dro av gårde fra festen med nøkkelen til festlokalet i veska mi, slik at de ikke fikk låst... Det som kunne vært bedre: - Hjelp til å pakke opp gavene, vi insisterte på å gjøre det selv, men det tok vanvittig mye tid. Ellers var det en perfekt dag!
blyg Skrevet 29. juli 2004 #20 Skrevet 29. juli 2004 Galt.. hm.. føles som at ingenting gikk galt egentlig, heller tvert imot.. føler at dagen ble enda bedre enn forventet!! Men.. hvis noe skulle gjøres annerledes, vare det å få fint vær...(he he, den var ikke lett.... ), å sørge for å få tatt bilder av oss med søsknene våre.. (det glemte vi helt...). Ellers skulle jeg som alle andre bruder ønske at dagen var mye lenger... men det er den bare ikke.... tiden flyr, og før du vet ordet av det er dere Mann og Kone, og man sitter igjen med masse gode minner, bilder, fine gaver osv.... (Det er absolutt ingen dårlig ting!! ) Jeg klarte faktisk det mange hadde gitt meg råd om: å nyyte dagen.. jeg tok meg tid til å se meg rundt, og absorbere det som skjedde, og det er jeg veldi glad for.. spesiellt i kirken!! Det var helt herlig når jeg satt der oppe, og solisten sang, og jeg kunne nyyte det som skjedde... se på mannen som straks skulle bli min, og se utover alle de fremmøtte og kose meg med tanken på at de var der for vår skyld!! Prøv å få til det hvis du kan!!! Det er en VELDIG god følelse!!! blyg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå